• وبلاگ : زازران
  • يادداشت : اولين مرورگر تمام ايراني به نام تيزبال
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    salam

    upam


    سلام
    عوضش کردم يه سر بيا.
    لينکتم تغيير بده.
    + طرح ويژه گوگل براي متحول کردن 

    شرکت گوگل با اجراي طرحي موسوم به Project 10100 (که Project 10 تا صدمين خوانده مي‌شود)، به اشخاصي که بتوانند با ارايه نظر اصلاحي خود دنيا را تغيير دهند، ?? ميليون دلار جايزه مي‌دهد.

    گوگل در سايت اينترنتي مربوط به اين طرح توضيح داد: «در طول تاريخ، تاکنون اين تعداد از مردم اين ميزان اطلاعات نداشته‌اند، اين ميزان ابزار در اختيار آن‌ها نبوده است و اين تعداد راه پيش‌روي آن‌ها نبوده است تا براي زندگي بهتر، روش‌ها و پيشنهادات بهتري را ارايه دهند. در همين شرايط و زمان، بسياري از مردم هم نيازمند کمک‌هاي کوچک و بزرگ هستند».
    گوگل براي ارايه اين پيشنهادات هفت بخش مختلف در نظر گرفته است که شامل کاهش مصرف انرژي، محيط زيست، بهداشت، آموزش، سرپناه، اجتماعات مشوق و ايجاد فرصت‌هاي جديد براي کمک به مردم به‌منظور زندگي بهتر براي آن‌ها و خانواده‌هايشان مي‌شود. قسمت هشتم نيز با نام “موارد ديگر” در نظر گرفته شده است تا اگر افراد پيشنهادي در زمينه‌هاي ديگر داشتند نيز آن را ارايه دهند.

    در حالي که مردم پيشنهادات خود را به اين بخش ارايه مي‌دهند، هيئت مشاوره‌اي گوگل در مورد اين پيشنهادات و احتمال سرمايه‌گذاري روي هر يک از آن‌ها بحث مي‌کند.
    پس از به اتمام رسيدن اين طرح مردم مي‌توانند در مورد ?? مورد نهايي نظرات خود را اعلام کنند و هيئت مشاوره‌اي برنده را در اواسط فوريه انتخاب خواهد کرد. گوگل براي سرمايه‌گذاري روي بيش از ? پيشنهاد ارايه شده ?? ميليون دلار سرمايه‌گذاري خواهد کرد.

    بر اساس اخبار منتشر شده، ارايه نظر در اين زمينه بسيار آسان است و با پر کردن يک فرم ساده روي سايت www.project10tothe100.com صورت مي‌گيرد.

    يه وبلاگ از نوع زازروني اگه دوست داشتي تبادل لينك كنيم
    سلام
    رمضان برشما مبارك
    وبلاگ جديد از نوع زازراني
    هرچي دلتون بخواد فقط درخواست كنيد
    نظر م يادتو نره

    التماس دعا

    سلام

    مطلب جالبي بود حتمادانلودش ميکنم

    منم اپم خوشحال ميشم بياي