سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید
جام جم آنلاین: شرکت اپل به تازگی ابزاری لمسی به نام Trackpad جادویی را ویژه کاربرانی که از لپ تاپ های آی-مک و مک بوک این شرکت استفاده می کنند ارائه کرده است که با کمک آن کاربران دیگر نیازی به ماوس نخواهند داشت.

به گزارش مهر، دیگر می توانید برای همیشه با ماوس رایانه خود خداحافظی کنید. شرکت اپل برای کاربران رایانه های MacPro و iMac خود قدرت فناوری لمسی را به ارمغان آورده است به شکلی که می توانند ماوسهای رایانه های خود را برای همیشه کنار بگذارند.

صفحه لمسی Magic Tracpad در اصل نسخه بزرگتر صفحه لمسی لپ تاپ مک بوک است که با ایجاد ابعادی 80 درصد بزرگتر از صفحه های لمسی لپ تاپ ها ، فضایی کافی را برای فعالیت کاربران به وجود خواهد آورد. کل این صفحه مانند یک کلید عمل می کند و از این رو می توان آن را جایگزین ماوس ها کرد.

نشانه های حرکتی برای استفاده از این صفحه از این قرارند: حرکت دو انگشت برای حرکت دادن بالا یا پایین صفحه ، ضربه زدن برای بزرگنمایی، چرخش تصاویر با کمک سر انگشتان و کشیدن و بزرگ کردن تصاویر با کمک سه یا چهار انگشت. با این حال کاربر می تواند نوع عملکرد صفحه لمسی را متناسب با نیازهای خود تغییر دهد.

در عین حال Magic Trackpad طراحی و زوایایی مشابه صفحه کلید بی سیم اپل دارد و از این رو قرار دادن این دو ابزار در کنار یکدیگر می تواند امکان تغییر کاربرد از فناوری لمسی به ابزار صفحه کلید را فراهم آورد و یا در صورتی که کاربر در فاصله ای طولانی از رایانه قرار داشته باشد می تواند تا فاصله 10 متری از ابزار بلوتوث صفحه Magic Tracpad برای تایپ کردن استفاده کند.

منبع دنیای آی تی




موضوع مطلب :

چهارشنبه 89 مرداد 6 :: 11:19 عصر

درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 20
  • کل بازدیدها: 770966
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است