سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

در کامپیوتر خود مشغول گشت‌زدن هستید که متوجه می‌شوید تصاویر بندانگشتی و آیکون‌ها وقتی تصاویر درست نیستنددرست نیستند و داده حقیقی را نشان نمی‌دهند. برای حل این‌ مشکل، به یک ترفند کوچک نیاز دارید و آن‌هم ایجاد دوباره تصاویر بندانگشتی آیکن‌ها و فولدرها است.
برای این‌کار کافی است یک‌بار روی درایو خود، کلیک راست کرده و گزینه Properties را بزنید و دکمه Disk Cleanup‌ را کلیک کنید. حالا فقط کافی است تیک کنار گزینه Thumbnails‌ را زده و OK کنید.
خلاصی از نبود حجم
هاردتان به‌طور کامل پر شده و نیاز دارید مقداری فضا خالی کنید، اما نمی‌توانید فایل hiberfil.sys را که از قضا حجم بسیار زیادی هم اشغال کرده است،‌ پاک کنید؟
پس ادامه مطلب را بخوانید:‌ دکمه استارت را بزنید، عبارت cmd را تایپ کرده و اینتر را بزنید. در صفحه تاریکی که می‌بینید، با تایپ کردن عبارت powercfg – h off می‌توانید هایبرنت را غیرفعال کرده و فضای زیادی برای استفاده از دیگر برنامه‌ها خالی کنید.
افزونه‌ای به‌نام جیمیل
با نصب این افزونه کاربردی، در هر وب‌سایتی که باشید، کافی است یک کلیک روی دکمه آن بزنید و آن صفحه از سایت را برای دوستان خود ایمیل کنید. ابتدا لینک زیر را دانلود کنید:‌

گزینه GmailThis فعال شده است. در این حالت، با کلیک روی گزینه GmailThis، یک پنل جیمیل باز شده و آماده است.

منبع سایت ترفندستان




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 تیر 29 :: 7:7 عصر

درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 20
  • کل بازدیدها: 770965
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است