سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

شاید کمی عجیب باشد ولی آیا میتوانید باورکنید که ممکن است از طریق ایمیل بتوانید به کامپیوتر خود که در جای دیگری از محل شما قرار گرفته مثلا در شهری دیگر ،فرمان بدهید که مثلا خاموش و یا روشن شود. login و یا logout شود و شاید هم فرمانهای دیگر.بله حدس شما درست است .بوسیله نرم افزار TweetMyPC شما میتوانید فرمانهایی از قبیل خاموش کردن و روشن کردن و قفل کردن و یا دانلود کردن  و فرمانهای دیگر را به کامپیوتر خود ارسال کنید

TweetMYPC4

روش کار از این قرار است که شما ابتدا بایستی نرم افزار TweetMyPC  را دانلود کرده و بعد از باز شدن برنامه اکانت تویتر خود

را فعال کنید تا بتواند اکانت شما را مونیتور کرده و زیر نظر بگیرد.

حال اگر از طریق ایمیل فرمانی برای برنامه ارسال شود این نرم افزار اقدام کرده و فرمان مورد نیاز را صادر میکند .فرمانهای قابل اجرا در نسخه جدید عبارتند از:

روشهای ارسال فرمان:

* ایمیل: شما در داخل برنامه امکان مشخص کردن ایمیل خاصی را دارید.
* SMS: اگر در آمریکا سوئد آلمان هستید میتوانید استفاده کنید.
* IM: در صورتی که امکان ارسال پیام مستقیم به توییتر را از طریق جی تالک داشته باشید.
* وب: مثلا از خود سایت توییتر

انواع فرمانها:

* log off

* گرفتن اسکرین شات

* خاموش کردن

* لیست برنامه های در حال اجرا

* دانلود فایلها

* قفل کردن کامپیوتر

* قطع کردن process های مختلف

نرم افزار  TweetMyPC   را از لینک زیر دانلود کنید:

download

منبع سایت میکروسافنت




موضوع مطلب :

شنبه 89 تیر 26 :: 5:55 عصر

نرم افزار max to یک نرم افزار کوچک و کم حجم است که مونیتور را به چند قسمت تقسیم میکند تا شما بتوانید در هر قسمت از آن یک کار خاص انجام دهید مثلا در یک قسمت از آن مونیتور یک کامپیوتر دیگر را که بوسیله remot desktop متصل شده اید ببینید و در قسمت دیگر عکس باز شده در فتوشاپ و در دوقسمت دیگر هر کدام  یک نرم افزار در حال اجرا را مشاهده کنید.تقسیم مونیتور به چند قسمت بیشتر برای افراد حرفه ای که کارهای ویرایش و ادیت آهنگ عکس و یا اجرای آهنگسازی بوسیله نرم افزار مناسب است

max to

 

چرا که برای دیدن هر قسمت از کار خود یک قطعه کوچک از مونیتور در اختیاز اوست.

شما با نرم افزار max to میتوانید برنامه هایی را که در حال proccess هستند و یا در حال اجرا می باشند را بترتیب دلخواه در روی مونیتور بچینید و بر طبق نیاز از آن استفاده کنید..

نرم افزار max to در عین سادگی و کم حجمی دارای قدرت فوق العاده و سرعت بالا میباشد و با تمام سیستم عاملها سازگاری دارند هر چند برای windows xp طراحی و ساخته شده اما بخوبی با ویندوزهای windwos vista ,windows xp,windows 7 سازگار میباشد

قیمت نسخه پولی این نرم افزار برای یک سال فقط 9 دلار است  اما شما میتوانید نسخه رایگان آنرا نیز دانلود و استفاده میکنید.برای دانلود نرم افزار تقسیم کننده مونیتوربه چند قسمت :max to به آدرس زیر مراجعه کنید.

download

منبع سایت میکروسافنت




موضوع مطلب :

شنبه 89 تیر 26 :: 5:53 عصر

 این ترفند قصد داریم به معرفی یک کلید ترکیبی ساده اما کاربردی بپردازیم که بسیاری از کاربران از آن بی‏خبرند. با استفاده از این کلید ترکیبی می‏توانید در هر جایی از محیط ویندوز که باشید مستقیماً و بدون نیاز به ماوس به نرم افزار Yahoo Messenger دسترسی داشته باشید. این کار سرعت شما را در هنگام کار با این برنامه بسیار بالا می‏برد.

 

بدین منظور:
کافی است کلید Win و Y را همزمان با هم فشار دهید تا پنجره یاهو مسنجر (ترفندستان) نمایان گردد.
منظور از کلید Win، کلید ویندوز است که مابین دو کلید Ctrl و Alt در سمت چپ کیبورد قرار گرفته است.


منبع سایت ترفندستان



موضوع مطلب :

جمعه 89 تیر 25 :: 12:7 عصر

این روزها اگر پیگیر اخبار آی تی و خصوصاً تغییر و تحولات مربوط به شرکت Google بوده باشید . احتمالا خبر راه اندازی Offline Gmail را شنیده اید .

با استفاده از این قابلیت می توانید حتی در صورت عدم ارتباط با اینترنت به Gmail خود دسترسی داشته و ایمیل های خود را چک کنید و حتی اگر قصد ارسال ایمیل را دارید ایمیل های ارسالی خود را آماده و ارسال کنید (در این حالت ایمیل های ارسالی شما به بخش outbox جیمیل انتقال یافته و پس از اتصال شما به اینترنت بلافاصله ارسال می گردند)

Gmail Goes Offline with Google Gears

Gmail Goes Offline with Google Gears

این قابلیت خصوصاًً برای کاربران ایرانی که اکثرا از اینترنت های ساعتی و زمانی و با سرعتهای ذغالی استفاده می کنند به شدت مفید خواهد بود .

در ادامه راهنمای کامل فعال سازی این قابلیت را با هم مرور خواهیم کرد …

 

برای فعال کردن قابلیت Offline‌ در Gmail نیاز به نصب چرخ دنده های گوگل (Google Gears) دارید .

طبق معمول این نرم افزار نیز به دلیلی سیاستهای سیاسـی و تحریمات امریکا علیه ایرانیان ، با IP‌ ایرانی از سرور گوگل قابل دریافت نیست .

» لذا برای دریافت Google Gears می توانید از این لینک استفاده کنید . (حجم تنها 500 کیلوبایت)

پس از نصب نرم افزار Google Gears وارد Gmail خود شده و به بخش Setting‌ مراجعه کرده و زبانه lab را برگزینید:

gmail-lab

 

سپس بخشی با عنوان Offline را مشاهده خواهید کرد ؛  با کلیک بر روی Enable‌ آن را فعال کنید .

سپس با بازگشت به صفحه اصلی Gmail در بالای پنجره گزینه ای را با نام Offline مشاهده خواهید کرد :

gmail-offline-1

بر روی Offline 0.1 کلیک کنید .

پنجره های بعدی را تایید کنید .

offline-access

در پایان می توانید آیکون Gmail‌ را بر روی سیستم عامل خود نیز داشته باشید .

gmail-in-desktop

بعد از ورود مجدد ، جیمیل فایلها و اطلاعات مورد نیاز را بر روی رایانه شما بارگذاری می کند .

google-offline

Gmail تا 10.000 ایمیل آخر شما را Cash نموده و در رایانه شما نگه می دارد و لذا همیشه به حجم انبوهی از ایمیلهای خود دسترسی خواهید داشت.

زین پس به راحتی می توانید حتی در هنگامی که به اینترنت اتصال ندارید از Gmail استفاده کنید … ایمیل های خود را مشاهده کرده ، به آنها پاسخ دهید و حتی ایمیل جدید بفرستید .

به محض اتصالتان به اینترنت ، اطلاعات به سرعت ارسال شده و با اطلاعات جدید به روز می شود .

استفاده از این روش سرعت بارگذاری جیمیل را بهبود فراوانی می بخشد .

چرا که با استفاده از Google Gears در حقیقت Gmail به دو بخش تقسیم می شود .

1- بخش فایلهای مورد نیاز (مثل تصاویر و قالب بندی و CSS و ایمیلهای موجود و … )

2- دیتا و اطلاعات (شامل اطلاعات جدیدی که با استفاده از جیمیل ارسال و دریافت می کنید)

با استفاده از این قابلیت بخش اول همیشه از رایانه شما بارگذاری می شود و نه از سرور گوگل ! لذا می توانید جیمیل را سریعتر از گذشته (حتی در حالت آنلاین) مشاهده کنید .

چرا که Gmail‌ تنها برای دریافت اطلاعات جدید که بسیار کم حجم خواهد بود از اینترنت شما استفاده خواهد کرد .

منبع سایت شاهوار دات نت




موضوع مطلب :

جمعه 89 تیر 25 :: 11:45 صبح

ایده های جالب این روزها تبدیل به سایتهای جالب می شوند . توسط سایت valuemyweb می توانید متوجه شوید که وب سایت شما چقدر می ارزد !

وب سایت شما چقدر می ارزه ؟

وب سایت شما چقدر می ارزه ؟

این سایت با استفاده از روشهای خاص خود می تواند ارزش سایت شما را محاسبه کرده و معادل دلاری آن را به شما نشان دهد. برخلاف وب سایتهای مشابه این سایت از الگوریتمهایی استفاده می کند که نتایج حاصل از آن دقیقتر است.

به دلیل زمانی که جهت اینگونه محاسبات نیاز است ، از شما ایمیلی نیز خواسته شده تا نتایج این ارزش گذاری به آن آدرس ایمیل فرستاده شود. این خدمات کاملا رایگان است و بهینه بودن وب سایت برای موتورهای جستجو از عوامل مهم ارزش گذاری آن است.

در زیر نمونه ای از ارزش وب سایتهای بزرگ را که توسط این سایت به دست آمده را به دلار مشاهده می کنید :

google.com : $29,474,299,422
yahoo.com : $18,551,630,085
amazon.com : $11,501,285,068
myspace.com : $7,122,577,773
ebay.com : $5,622,551,932
facebook.com : $4,013,132,251
msn.com : $3,590,841,842
aol.com : $2,801,871,716
youtube.com : $2,743,146,950
cnn.com : $1,057,698,410

منبع سایت شاهوار دات نت




موضوع مطلب :

جمعه 89 تیر 25 :: 11:34 صبح

25 سال پیش در چنین روزهایی و در روزگاری که شرکتهای مایکروسافت ، «آی. بی. ام» و اپل در تلاش برای تبدیل شدن به غولهای رایانه ای دنیا بودند شرکت ژاپنی توشیبا گوی سبقت را از رقبای آمریکایی ربود و اولین لپ تاپ تاریخ را عرضه کرد.

به گزارش مهر، در سال هایی که رایانه های شخصی «آی. بی. ام» بودند و در سال هایی که استیو جابز شرکت «NeXt» را راه انداخت و در سال هایی که مایکروسافت «ویندوز 1.0» خود را عرضه کرد ناگهان توشیبا از سرزمین آفتاب تابان اولین لپ تاپ خود را به دنیا هدیه داد. از آن روزها 25 سال گذشته و به همین علت توشیبا تصمیم گرفته است که یک ربع قرن از عرضه اولین رایانه قابل حمل خود را با سه محصول جدید جشن بگیرد.

روزلا دستینو یکی از مدیران ارشد شرکت توشیبا داستان اولین لپ تاپ را اینگونه شرح داد:«در سال 1985 توشیبا از سوراخی در آب بیرون آمد و یک رایانه شخصی ناسازگار با رایانه های آی.بی.ام را عرضه کرد و به همین علت با بی مهری بازار مواجه شد. به این ترتیب تصمیم گرفت تیمی متشکل از سه نفر را برای ارائه یک پروژه جدید تشکیل دهد که از این گروه یک مفهوم جدید از رایانه های شخصی متولد شد که با محصولات آی.بی.ام سازگار بود، انرژی خود را از باتریهای قابل شارژ تامین می کرد مجهز به درایور فلاپی دیسک 3.5 اینچی بود و 4.5 کیلوگرم وزن داشت».

به این ترتیب اولین رایانه قابل حمل در این خانه ژاپنی متولد شد و T1100 نام گرفت و برای اولین بار در نمایشگاه سبیت هانوفر آلمان رونمایی شد و شور و اشتیاق اروپایی ها را برانگیخت.

 از آن زمان سرنوشت خواست که این شرکت از تولید رایانه های شخصی عبور کند و به توسعه رایانه های نوری، فوق قابل حمل و بسیار سبک برسد.

در این راستا، اکنون این شرکت ژاپنی برای جشن تولد 25 سالگی این مفهوم جدید از رایانه ها تصمیم گرفت بار دیگر "برند" قدیمی مدلهای Libretto را زنده و سه محصول جدید را ارائه کند.

یکی از این محصولات W100 است که دو صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی دارد که یکی از آنها مجهز به صفحه کلید مجازی است و از نمایشگر دوم برای جستجو در اینترنت استفاده می شود. این محصول با سیستم عامل ویندوز 7 کار می کند و حافظه آن یک دیسک سخت Ssd با گنجایش 62 گیگابایت است. تنها 4 کلید فیزیکی در این دستگاه 800 گرمی قرار دارند. این محصول در دو نسخه معمولی به قیمت 1349 یورو و نسخه مجهز به سیم کارت نسل سوم به قیمت 1499 یورو عرضه می شود.

 محصول دومی که توشیبا در بزرگداشت یک ربع قرن از اختراع اولین لپ تاپ تاریخ معرفی کرده است، AC100 نام دارد. سیستم عامل این دستگاه «آندروئید 2.1» است و شارژ باتری آن 5 روز در حالت آماده به کار و هشت ساعت در حالت استفاده به طول می انجامد. قیمت این محصول 299 یورو است که در نسخه مجهز به سیم کارت نسل سوم به 399 یورو می رسد.

هدیه سوم توشیبا به مناسبت 25 سالگی لپ تاپ، R700 نام دارد. سبکی و باریکی از ویژگیهای بارز این محصول است.

بی شک این روزها هر یک از غول های «آی. بی. ام» ، اپل ، مایکروسافت و «اچ. پی» آرزو می کنند که ای کاش آنها به جای توشیبا جشن تولد 25 سالگی اولین لپ تاپ را برگزار می کردند.

منبع سایت اخبار کامپیوتر




موضوع مطلب :

جمعه 89 تیر 25 :: 11:27 صبح

با سلام

سامانه چت و گفتگوی آنلاین وب گاه ما راه اندازی شد

 

از این به بعد می توانید در صورت داشتن سوال ™ مشکل ™ یا انتقاد و پیشنهاد™ به قسمت چت و گفتگو در بالای کادر مراجعه کنید.

 درکوتاه ترین بازه زمانی ما جواب سوالات شما را خواهیم داد

موفق و پیروز باشید

یا حق




موضوع مطلب :

چهارشنبه 89 تیر 23 :: 4:19 عصر
<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 16
  • کل بازدیدها: 770582
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است