سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

موزیک یک عامل بیان احساسات است که با ملودی خاصی نواخته شده و به عنوان موسیقی رمانتیک شناخته می شود. آهنگ جدید ملایم بر روحیات تمام موجودات زنده تاثیر به سزایی دارد و آرامش خاصی به آن ها می دهد که حتی توصیه شده که برای گیاهان نیز موسیقی بگذارید. اما این موسیقی تنها با ساز ها نواخته نمی شود در خود طبیعت می توان این نوازنده های طبیعی خداوند را بسیار مشاهده کرد صدای آب، پرندگان، وزش باد و ... همه ساز های طبیعی آرامش بخش هستند. سایت نرم افزار دانلود رایگان کلکسیون دانلود آهنگ موبایل رمانتیک تهیه دیده که هر کدام از آن ها را که به عنوان زنگ موبایل خودتان انتخاب کنید همیشه منتظر خواهید بود تا گوشی زنگ بخورد و در خیال و رویای آرامش بخشی فرو بروید. دانلود زنگ موبایل در یک بسته 19 تایی با فرمت دانلود mp3 که کیفیت این آهنگ برای موبایل 128 می باشد برای دوستداران سایت دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است.

MP3 Romantic Ringtones Music - آهنگ زنگ موبایل رمانتیک

دانلوددانلود رایگان آهنگ زنگ موبایل رمانتیک (حجم : 7.4 مگابایت)
دانلود
لینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع :
دانلود رایگان




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 مرداد 3 :: 12:45 صبح

ماسانوری تاکاهاشی (به انگلیسی: Masanori Takahashi) آهنگساز و نوازنده ژاپنی  در شهر تویوهاشی (به انگلیسی: toyohashi) کشور ژاپن بدنیا آمد. او بعدها برای خود نام مستعار کیتارو (به انگلیسی: Kitaro) را برگزید.

کیتارو در خانواده‌ای به دنیا آمد که پیرو مذهب شینتو بودند. پدر و مادر او هر دو کشاورز بودند. او از کودکی متوجه می‌شود که با دهقانان اطراف خود متفاوت است و همیشه در سرش صدای موسیقی می‌شنود. پس یک گیتار می‌خرد و بدون معلم و با روش سعی و خطا ، گیتار نوازی می‌آموزد.

 

Kitaro Grammy Nominated Ringtones - زنگ موبایل بی کلام از کیتارو

 

دانلوددانلود رایگان زنگ موبایل بی کلام از کیتارو (حجم : 8.07 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط :
دانلود رایگان
سایتمنبع متن : ویکی پدیا




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 مرداد 3 :: 12:43 صبح

یکی از تاثیرگذار ترین دلایل ترسناک بودن فیلم ها را می توان تنظیم صدا و افکت های صوتی دانست که تن بدن بیننده را با وارد کردن شوک صدا میلرزاند. سایت موبایل دانلود رایگان نرم افزار یک مجموعه فوق العاده از تیکه های فیلم، آهنگ و افکت های صوتی فراهم دیده که با هر زنگ موبایل شما اطرافیان را خواهد ترساند. این تیکه صدا ها همراه با آهنگ شامل آهنگ مرموز، خنده های تمسخر آمیز، صدای در، جیغ، صدای داد و فریاد دسته جمعی، سوراخ کردن دندان و استخوان، حیوانات وحشی، خرناس های خشمگین و دیگر صداهای عجیب و خف ناک در یک بسته 24 تایی با فرمت MP3 و کیفیت 128 Kbps موجود می باشد. این مجموعه زنگ موبایل را که در اندازه های مختلف زمانی تهیه دیده شده را می توانید به عنوان زنگ اس ام اس و یا آهنگ موبایل گوشی همراه خود استفاده کنید.

MP3 Scary Mobile Ringtones - آهنگ زنگ موبایل ترسناک

دانلوددانلود رایگان زنگ موبایل ترسناک (حجم : 11.3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع :
دانلود رایگان




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 مرداد 3 :: 12:43 صبح

با نرم افزار آموزشی Wondershare DemoCreator می توانید معرفی تعاملی (پرزنت)، شبیه ساز نرم افزار، آموزش، معرفی محصول های خود را فقط با چند کلیک ایجاد دمو کنید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک از محیط کار نرم افزاری عکس هایی گرفته و ضبط میکند که این یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین و موثرترین روش ها برای ارتباط موثر با تماشاگرها، حاضرین و دانشجویان است. فقط با چند کلیک این نرم افزار کارکرد، خلاقیت و طرز فکر شما مصور می کند. استفاده از این نرم افزار انقدر راحت است که حتی کاربران غیر حرفه ای نیز می توانند از آن استفاده و پروژه های تعاملی خود را بدون نیاز به آموزش ایجاد کنند.
سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه
معرفی نرم افزار را با قابلیت های زیاد برای ساخت پروژه های آموزشی و درسی به اشتراک گذاشته است. Wondershare DemoCreator یک سری عکس قابل ویرایش از محیط کاری نرم افزار مورد نظر میگیرد. هرکدام از این تصاویر، اسلاید نامیده میشوند که بعدا میتوان آنها را ویرایش و توصیف کرد. بعد از اتمام ضبط تصاویر شاید بخواهید یاداشتی یا توضیحی به آن اضافه کنید تا کیفیت کار را بهبود بخشید. علاوه براین میتوانید با استفاده از Timeline Editor طول سکانس برای هر اسلاید را تنظیم کنید.

با استفاده از این نرم افزار چند رسانه ای بعد از تهیه فیلم و عکس از نرم افزار آن را به فرمت های مختلف ذخیره و در اشتراک قرار دهید، فریم های دلخواه را به صورت عکس ذخیره کنید، برای نمایش و آموزش محصولات و ساخت نرم افزار خود در اینترنت ذخیره کنید، برای LMS قراردادن آموزش و پرزنت خود از طریق LMS. این نرم افزار با SCORM 1.2/2004 و AICC سطح بالا سازگاری دارد و برای CD ذخیره معرفی محصول خود به روی CD و ارائه به دوستان و برای اینکه فرمت Flash بسیار کم حجم است، میتوانید فایل خود را به این فرمت ذخیره کرده و برای دوستان و دانشجویان خود email کنید.

Wondershare DemoCreator 2.8.1.19 - نرم افزار ضبط دسکتاپ ساخت پروژه

از محیط کار نرم افزاری خود با حالت های مختلف تصاویر را ضبط کنید.

  • ضبط با نرم افزار: ضبط از اتفاقات موجود در برنامه مورد نظر.
  • ضبط با محدوده سفارشی: ضبط از محدوده انتخاب شده موجود در برنامه مورد نظر.
  • ضبط تمام صفحه: ضبط از تمامی اتفاقات صفحه.
  • نه تنها از تصاویر بلکه صدای سیستم را ضبط کنید.
  • یاداشت ها و حرکت موس را ایجاد کنید.

فیلم ها را با ابزارها و اجزای کاربردی ویرایش کنید.

  • نرم افزار Wondershare DemoCreator ابزارها و اجزای تعاملی در خود دارد که که میتوانید عقاید خود را به تصویر تبدیل کنید.
  • میتوانید از نوشته ها برای تفسیر، از کلیدها برای فعالیت نمایش و از عکس ها برای روشن سازی یادگیری استفاده کنید.
  • برای جا افتادن مناسب متن اندازه شکل ها به صورت اتوماتیک مشخص می شود.
  • با استفاد ه از timeline editor چندگانه، اسلایدها را ویرایش و مدیریت کنید.
  • برای روشن سازی مطالب سخنرانی کرده و آن را وارد نمایش کنید.
  • Demo ساخته شده را با توجه به ابعاد صفحه، کیفیت آن، فعالیت های آخر نمایش و دیگر تنظیم کنید.

ملزومات سیستم:

  • سیستم عامل: Windows 2000/XP/2003/Vista/7 با Microsoft DirectX .
  • فضای خالی هارد دیسک: 30MB برای نصب برنامه و 512MB یا بیشتر برای فایل های Flash.
  • رم: حداقل 128MB (256MB توصیه میشود)
  • ویدئو کارت: سازگار با ویندوز و حداقل وضوح تصویر 800dpi x 600dpi
  • کارت صوتی: (اختیاری) سازگار با ویندوز و داشتن اسپیکر و میکروفن توصیه میشود.
  • Adobe Flash Player 8.0/9.0/10.0 یا بالاتر (برای نشان دادن فایل های Flash)

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ارائه آموزشی (حجم : 27 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع :
دانلود رایگان




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 مرداد 3 :: 12:41 صبح

در این پست یک سورپرایز بی نظیر برای آهنگ سازان و دوست داران موسیقی داریم. نرم افزار فوق العاده قدرتمند Dream Computer Piano که می خواهیم امروز شما را با آن آشنا سازیم یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موسیقی با پیانو دیجیتالی می باشد. عموما نرم افزار های ساخت موزیک به صورت کلی بوده و برای ایجاد نیاز به یک اسدیو ضبط و تنظیم صدا می باشند ولی با دانلود پیانو این نرم افزار شما قادر خواهید به طور اختصاصی و با تمام فنون پیانو به نواختن پیانو بپردازید.
لازم به ذکر است شما هیچ نیازی به دانستن علم موسیقی نخواهید داشت، بلکه فقط با ترکیبی موزون از آهنگ ها در کامپیوتر نیز می توانید آهنگ سازی خود را به صورت مبتی شروع نمایید. ولی اگر کمی با پیانو، نت و علم موسیقی آگاهی داشته باشید می توانید با این پیانو دیجیتالی با قدرت بیشتر از یک پیانو واقعی بنوازید و آثار بی نظیری را ایجاد کنید. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت میکس آهنگ و صوت ها به همراه نواختن اشاره نمود که به شما در بهتر کردن آهنگ های نمونه کمک خواهد کرد.
نرم افزار آهنگ پیانو در کل یک پیانوی دیجیتال کامل به همراه تمامی امکانات و با توانایی استفاده از تکنیک های حرفه ای صدا برداری می باشد که شما را در نواختن پیانو دیجیتالی یاری می دهد و با نت های قابل فهم آموزش کار با کیبورد Music را ساده می کند. سایت
دانلود نرم افزار رایگان این برنامه چند رسانه قدرتمند و در عین حال ساده را برای دوستداران موسیقی دانلود پیانو را به اشتراک گذاشته است.

Portable Dream Computer Piano 2.0 - نرم افزار پیانو کامپیوتر رویایی

امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار آهنگ پیانو

  • بدون نیاز به درک کاربر از پیانو و علم موسیقی
  • شبیه سازی فوق العاده ی یک پیانوی دیجیتالی بی نظیر
  • قابلیت میکس آهنگ ها به صورت هماهنگ OnTime با اجرای پیانو
  • قابلیت استفاده از تکنیک های حرفه ای صدا برداری و نت ساده
  • قابلیت ذخیره و باز کردن آهنگ سازی و کلید زنی های آماده با فرمت MIDI
  • قابلیت اتصال به پیانوهای دیجیتالی با آهنگ پیانو
  • نرم افزار Dream Computer Piano بدون نیاز به نصب
  • آموزش کار با کیبورد و ساخت Music
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

حداقل سیستم مورد نیاز برای پیانو

  • ویندوز windows2000, windowsXP, windows2003, Vista
  • فلش پلیر Flash player 9.0 به بالا برای IE
  • رم سیستم 512 MB
  • خروجی صدا

دانلوددانلود رایگان نرم افزار پیانو دیجیتال (حجم : 7.2 مگابایت)
دانلود
فلش پلیر 10.1.53.64 برای اینترنت اکسپلورر (حجم : 2.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط :
دانلود رایگان




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 مرداد 3 :: 12:40 صبح

به طور حتم برای شما هم پیش آمده است که جسم خاصی را در تصویری دیجیتال بخواهید حذف کنید و تصویر مورد نظر همراه با قسمت برش داده شده را بازسازی نمایید. این عمل برش عکس می تواند بسیار مشکل و زمان بر باشد اما سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد معرفی برنامه ویرایش کم حجم و قدرتمندی را دارد که در این زمینه بسیار کمک شما خواهد کرد.
Inpaint نام نرم افزار
گرافیک حرفه ای برش عکس می باشد. استفاده از این نرم افزار برش حذف اجسام از تصاویر بسیار آسان می شود، بصورتیکه کافیست شما فقط محدوده ای از تصویر که جسم مورد نظر جهت حذف در آن قرار دارد را توسط کادری ساده انتخاب نموده و آن را پاک و ویرایش نمایید سپس خواهید دید که چگونه این نرم افزار کم حجم و کوچک قسمت مورد نظر را بصورت شگفت انگیزی بازسازی خواهد کرد. با استفاده از نرم افزار Inpaint قادر خواهید بود انواع اجسام اضافی، نوشته ها، موجودات و .. را حذف نمایید.

Portable Inpaint 2.4 - نرم افزار حذف اجسام از تصاویر

بطور مثال شما با دوربین دیجیتالی خود عکس زیبایی تهیه کرده اید ولی متوجه می شوید که مورد نا خواسته ای هم در عکس افتاده است ! کافی است تا عکس را وارد نرم افزار حذف اجسام از تصاویر گرافیک یعنی Inpaint نمایید و آن مورد اضافی را توسط کادری دور آن انتخاب کنید و عملیات حذف و بازسازی را آغاز نمایید و نرم افزار بصورت اتوماتیک و جادویی پشت قسمت حذف شده را بشکل حرفه ای و مطابق با تصویر اصلی ایجاد می نماید.
در واقع نرم افزار برش عکس دیجیتال با استفاده از الگوریتمی خاص که اطراف کادر انتخابی و رنگ های زمینه را در نظر می گیرد و طبق آن بازسازی رنگ ها را صورت می دهد به نحوی که کسی قادر به تشخیص حذف جسم از تصویر نباشد این عمل را انجام می دهد. نسخه Portable Inpaint با تمامی نسخه های ویندوز سازگار می باشد و همچنین نیاز به نصب ندارد.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار برش عکس (حجم : 3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط :
دانلود رایگان




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 مرداد 3 :: 12:36 صبح
win7-loader-189.jpg
ویندوز 7 جدیدترین مدل از سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که در سال 2009 توسط این شرکت ارائه شد. این سیستم عامل دارای قابلیت های فراوانی بوده و مشکلات فراوانی از ویندوزهای قبلی مایکروسافت در آن حل شده است و به همین دلیل طرفداران را به خود جذب کرده. برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیت های این ویندوز در طولانی مدت باید با باید آن را به اصطلاح Patch یا Crack کنند. امروز ما برای شما کاربران میهن دانلود جدیدترین ورژن کرک ویندوز 7 را قرار داده ایم تا شما از آن استفاده کنید.
برنامه ای که برای شما آماده کرده ایم Windows Loader v1.8.9 نام دارد و از تمامی نسخه های این سیستم عامل برای کرک کردن پشتیبانی می کند.
اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

این نرم افزار قابلیت فعالسازی و پشتیبانی از ویندوزهای زیر را دارا می باشد :

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Professional
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008



موضوع مطلب :

یکشنبه 89 مرداد 3 :: 12:22 صبح
<   1   2   3   >   
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 770940
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است