سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

با عرض سلام

کم و بیش شاید شنیده باشید یا دیده باشد که وب سایت رسمی شهر زازران راه اندازی شده و با یک سری مطالب کار خود را شروع کرده

با برگزاری نظرسنجی های زیاد متوجه شدیم که بیشتر به دامین سایت ایراد می گیرند و اعلان می کنند که چرا زازرون دات آی آر ... چرا زازران دات آی آر یا دات کام نه ....

در جواب دوستان باید عرض نمود که دامین زازران دات کام را یک شرکت خارجی ثبت کرده و با رایزنی های انجام شده و ایمیل های ارسال و دریافت شده از طرف آنها حاضر به فروش دامین مورد نظر نشدند .... دامین زازران دات آی آر را که یکی از دوستان خریداری کرده و روی وبلاگ خود ست کرده که خوب اونم شخصیه و ما تو کارشان دخالتی نخواهیم کرد ... دامین زازرون دات آی آر را حدود 3 سال پیش ثبت شده و دوبار این وب سایت راه اندازی شد ولی متاسفانه بعد از مدتی لغو شد و تعطیل شد ولی الان با مدیریت گروهی شروع به کار کردیم و انشاالله بتونیم که شروع کار فرهنگیمان در راستای پیشرفت شهر عزیزمان زازران باشد.

به خاطر اینکه دوستان دیگه نظرشون نسبت به دامین مورد نظر زازرون عوض بشه ما دامین زازران دات او آر جی را خریداری کرده و پارک کردیم که شما همشهریان عزیز می توانید با زدن دو آدرس به وب سایت شهر زازران وارد شوید.

در حال حاظر با دو کلیپ که یک کلیپ از سال 1375 و یک کلیپ از امشب که از قاریان کشور برتر و برجسته در شهر زازران گرفته شده بر روی سایت قابل مشاهده می باشد البته اول باید عضو شوید تا کلیپ ها برای شما نمایان شوند که هم بتوانید پخش انلاین کنید و هم دانلود کنید با چند نمونه کیفیت دانلود.

www.zazeroon.ir

www.zazeran.org

یا حق




موضوع مطلب : زازران:شهر زازران:زازرون:شهر زازرون:وب سایت زازران:سایت زازران:ز

جمعه 90 بهمن 14 :: 12:20 صبح

درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 770500
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است