سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

 

                                     عکسهای بسیار دیدنی از فلش مموری هایی با طراحی خوراکی ها

 

سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com
سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com
سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com
سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com
سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com
سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com
سایت بزرگ تفریحی آموزشی -  www.pcparsi.com

 منبع از سایت مجله اینترنتی

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 89 فروردین 25 :: 12:13 عصر

                             

                                       از این پس گوگل به سوالات شما بدون نیاز به نیاز لینک پاسخ می دهد!

 

گوگل Feature جدیدی را به صفحه جستجوی خود اضافه کرده است که با استفاده از آن محاسبات ریاضی، تبدیل واحد، تبدیل پول، معنی لغات، اطلاعات در خصوص آب و هوا و ... به محض درج در Search Box در Suggestion box (باکسی که به محض درج عبارت نمایان می شود و با توجه به عبارت درج شده پیشنهاداتی را برای جستجو میدهد) پاسخ داده می شود و شما می توانید بدون باز کردن لینک و یا دیدن نتایج جستجو به جواب خود برسید. 
البته امکان کپی کردن نتیجه از این Box وجود ندارد و برای این کار باید به نتایج جستجو مراجعه کنید 




یه کاربرد دیگه ای هم که داره واسه دیدن ساعت دقیق یک منطقه هستش . 
مثلا این بنویسید : 
what time is it Tehran 
ساعت رو دقیقا بهتون میگه . ( بجای تهران هر شهری که خواستید بزارید . milan , madrid و ..........) 

                                                                      منبع از سایت IT360




موضوع مطلب :

چهارشنبه 89 فروردین 25 :: 12:8 عصر

 سلام به تمامی دوستان قدیم و جدیدم امیدوارم حالتون خوب باشه

بعد از یک سال تاخیر و بی مسئولیتی من بعد از مدتها کلنجار رفتن با مدیر پارسی بلاگ بالاخره یوزر و پس جدید گرفتم و دوباره وبلاگ 4 ساله ای خودما را به دست آوردم میریم سر آپ اولمون بعد از یک سال

مطالب وب من اکثرا در مورد فن آوری و اطلاعات هست البته نه همه اش حاشیه کاری هم می کنیم.

 

شما و خیلی از دوستان و میشه گفت بیشتر افراد دنیا اولین باری که با اینترنت شروع به کار کردند به سراغ سایت بسیار مفید رفتن اونم سایت گوگل سایتی که بهترین جستوجوگر از نظر من محسوب می شه پس میریم تا نمایی از شرکت و محیط کار آن را ببنیم

 

درباره ی گوگل

ماموریت گوگل ارائه بهترین تجربه جستجو دراینترنت بوسیله در دسترس و مورد استفاده قراردادن عمومی اطلاعات جهان است. گوگل، ایجادکننده بزرگترین ماشین جستجوی جهان، سریعترین و آسانترین راه پیدا کردن اطلاعات روی اینترنت راارائه می کند. با دستیابی به بیش از 1.3 میلیارد صفحه گوگل نتایج را در ظرف کمتر از یک دوم ثانیه به کاربران در سراسر جهان ارائه می کند. اکنون، گوگل روزانه به بیش از 100 میلیون تقاضای جستجو پاسخ می دهد.

دو دانشجوى دکتراى دانشگاه Stanford، یعنى لرى پیج و سرجى برین، گوگل را در سال 1998 تاسیس کردند. این شرکت خصوصى در ماه جون 1999 / تیر 1379 رسما با سرمایه تاسیس 25 میلیون دلار معرفى شد. این شرکت همراهانى را چون کلاینر پرکینز کاوفیلد و سیکوال کپیتال را پیدا کرد. گوگل سرویس و خدمات عمومى اصلى خود را در وب سایت خود در www.google.com ارایه میدهد. این شرکت همچنین سرویس جستجوى پیشرفته را براى فراهم سازى اطلاعات محتوایى نیز ارایه میدهد.

درباره تکنولوژی گوگل

تکنولوژى متحول جستجوى گوگل و طراحى اینترفیس مطلوب براى کاربران، گوگل را به به عنوان بخش از ماشینهاى جستجوى نسل جدید تبدیل کرده است. فراتر از استفاده از تکنولوژى کلمات کلیدى، گوگل براساس تکنولوژى PageRank? نیز پایه گذارى شده، که این تکنولوژى باعث میشود تا نتایج مهمتر در یک جستجو اولتر دیده شوند.

PageRank یک سنجش معقولى را براى اعتبار صفحات وبى که بر اساس معادله برابرى 500 میلیون متغییر و بیش از 2 بیلیون شرایط محاسبه شدند را ایفا میکند. PageRank از ساختار لینک عظیم وب به عنوان ابزار سازماندهى استفاده میکند. وجودا، گوگل تفسیر میکند یک لینک را از صفحه A تا صفحه B به عنوان یک vote توسط صفحه A براى صفحه B. دبوسیله این، گوگل تشخیص میدهد توسط vote که کدام صفحه مهمتر است. همچنین گوگل این صفحات را تجزیه و تحلیل میکند.

مجتمع گوگل، روشهاى جستجوى خودکار انسداد اینترفیس دستى است. برخلاف ماشینهاى جستجوى دیگر، گوگل ساختار بندى شده تا نتایج جستجوى را به بهترین شکل براى تجارت ارایه دهد. یک جستجوى گوگل راهى است براى جستجوى وب سایتى با کیفیت مطلوب و بالا.

معنى گوگل

گوگل بر گرفته شده از کلمه Googlo که به معنى "یک عدد یک و صد صفر جلوى آن" است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهذ ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایى اختراع شده است. این موضوع که "یک عدد یک و صد صفر جلوى آن" در واقع نوعى شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنى که گوگل قصد دارد تا سرویس ها، اهداف و اطلاع رسانى و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

اینجا گوگل است

شرکت گوگل در یکی از مناطق کوهستانی کالیفرنیا قرار دارد.  ساختمان بسیار بزرگ که توسط راهرویی به هم متصل هستند که دیوارهای این راهرو پر از عکس های گذشته گوگل است.

 

در مورد شرکت گوگل

 

شرکت گوگل در کوچه سیلیکون در کالیفرنیا در یک منظره کوهستانی قرار دارد. در میان راهروهای این شرکت که در بین 4 ساختمان آن قرار دارد، تصاویر مختلفی از گذشته گوگل وجود دارد. به نحویکه حتی مدیران گوگل راهنمایانی را برای شرح تاریخ شرکت از روی این تصاویر استخدام کرده اند. همه جای شرکت پر است از نوعی لامپهای مخصوص که درونشان دانه های رنگی روغنی قرار دارد و با گرم شدن دمای لامپ بالا و پایین می روند البته نوشابه و شکلات مجانی و سالنهای رقص چشمگیری هم در تمامی قسمتهای شرکت وجود دارد.
محیط کار کارمندان کاملا شخصی، مستقل و آرام است. بعلاوه نیمکتهایی نیز وجود دارد که کارمندان در صورت نیاز به استراحت می توانند آنجا دراز بکشند.
کارمندان گوگل عاشق ورزش هستند و معمولا در راهروها و در کنار میز بیلیارد تشکیل جلسه می دهند.
در محیط کاری بخش کیفیت شرکت گوگل، کارمندان مجازند تا حیوانات خانگی خود را نیز به همراه بیاورند، البته این حیوانات نیز می توانند داخل شرکت بگردند.
در حقیقت تعداد زیادی از کارمندان حیوانات خود را به شرکت میاورند.
               یکی از قوانین شرکت گوگل این است که: در 100 فوتی هر کارمند باید بوفه غذا خوری وجود داشته باشد.
                   در گذشته یکی از مهندسان گوگل از اینکه فاصله غذا خوری تا میزش 120 فوت و بیشتر از 100 فوت بود شکایت کرد و بخش مربوطه نیز پاسخ داد که:
                                             “یک رستوران دقیقا در بالای میزتان و در فاصله کمتر از 100 فوتی از شما قرار دارد، می توانید از آن یکی استفاده کنید.”
اینجا بیشتر شبیه یک مغازه اسباب بازی فروشی است تا دفتر کار!!

گفته می شود که یکی از کارمندان تازه وارد گوگل به دلیل عدم پیدا کردن آپارتمان یک ماه تمام را در شرکت زندگی کرد. که البته با وجود غذای همیشه آماده، نیمکتهایی که در همه جا قرار دارند، دوش آب، باشگاه ورزش و ماشین شنا شرایط زندگی وی نسبت به تام هنکس بسیار بهتر بود. حتی در اتاقهای موزیک پیانو نیز وجود دارد که همه می توانند آنها را بنوازند! اینها بسیار بیشتر از امکانات یک خانه هستند.

این شرکت پر است از بازی و سرگرمی!

تخته های گوگل در بخش کیفیت پر است از نظرات خوب یا بد، آن هم به زبانهای مختلف.
 
همه جا پر است از غذاهای رایگان. بیشتر شبیه سوپرمارکت است.
 
شکلات!!!
علاوه بر اینها یک خشکشویی هم برای استفاده تمام کارکنان وجود دارد!

محل استراحت در شرکت گوگل

یکی از کارکنان شرکت گوگل در محل مخصوص خواب برای کارکنان این شرکت که عایق در برابر نور و صداست. ساختمان مربوطه در کالیفرنیا است و عکس در 3 مارس 2008 گرفته شده است. (REUTERS)

و اما نکته جالی اینکه دو تا از کارمندان شرکت گوگل ایرانی هستند:

مهندس کردستانی معاون رئیس و مدیر بخش توسعه



دکتر ترانه رضوی پزشک شرکت

چند تا عکس از گوگل و نقشه هوایی شرکت گوگل


 بر گرفته از سایت دوست خوبم

 pccity

  

 




موضوع مطلب :

دوشنبه 89 فروردین 23 :: 11:55 عصر

درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 770498
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است