سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

کی از تازه ترین اقدامات گوگل در جهت افزایش کاربرانش اعلام طرح “بازگشت به مدرسه” است. پاییز امسال بیش از ? میلیون دانش آموز و دانشجو در هزاران مدرسه و موسسه آموزشی در بیش از ??? کشور در سراسر جهان از Google-Apps به عنوان ابزارهای آموزشی استفاده می کنند، که این رقم نسبت به سال گذشته ??? درصد افزایش داشته است.

Google Apps مجموعه ای از سرویسهای تحت وب گوگل است که برای رقابت با سری نرم افزارهای آفیس مایکروسافت راه اندازی شده است. این مجموعه شامل جیمیل، تقویم گوگل، گوگل تاک، سرویس اشتراک اسناد گوگل و سایت می باشد

منبع سایت تازهای کامپیوتر




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 مرداد 14 :: 12:21 صبح

جمعی از کارمندان سابق غول اینترنتی دنیا گوگل چندی پیش اقدام به راه اندازی موتور جست و جوی جدیدی کردند که آن را “Cuil“که “کول” تلفظ می شود نامیدند.این نام که به زبان “گیلیک”به معنی دانش است احتمالا در آینده بارها شنیده خواهد شد.

بنیانگذاران این سایت اعدا می کنند این موتور جست و جو از سایر رقبایش بهتر عمل می کند همچنین ادعا می کنند که موتور جستجوگر تازه آنها از تکنولوژیی استفاده می کند که می تواند مواد و ترکیبهای اطراف یک صفحه اینترنتی را درک کند و بفهمد.

این جستجوگر جدید که از روزهای اول شروع به کار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد اکنون خطری برای گوگل محسوب می شود به گفته ی مقامات سایت کول تکنولوژی استفاده شده در این سایت بسیار دقیق تر از گوگل عمل می کند به گفته آنها فقط بجای نگاه کردن به تعداد لینکهای اینترنتی یا کمیت آنها، که اساس کار “گوگل” است، موتور “کول” تلاش می کند تا اطلاعات یک صفحه و موارد جستجوی کاربرانش را درک کند. همچنین نتایج جستجوها بجای اینکه فهرست وار و پشت سر هم باشد در چارچوب و فرمتی که بیشتر مانند یک مجله است فهرست می شوند.  

 از مزایای این موتور جستجو عدم نگه داری اطلاعات کاربران در سرور است که اطمینان خاصی به کاربر میده بهتون توصیه می کنم یک سری به این سایت بزنید البته هنوز خیلی کار داره.

پی نوشت: به نظر من اگه گوگل کاری نکنه خیلی عقب میفته مایکروسافت هم که داره با تمام سرعت پیش میاد.

منبع دنیای آی تی




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 مرداد 12 :: 1:31 عصر

یکی از امکانات عالی فیس بوک امکان استفاده از اپلیکیشن های مختلف اونه امروز می خوام یک Application خیلی جالب در سایت Facebook رو بهتون معرفی کنم با استفاده از این اپلیکیشن ما می تونیم فیس بوک خودمون رو فارسی کنیم و حتی به روند فارسی سازی فیس بک کمک هم بکنیم خب پس بریم سراغ اصل مطلب یعنی “چگونگی فارسی کردن فاسی بوک؟”

خب بعد از این که وارد حساب خودتون در فیس بوک شدید به account settings برید (settings>account settings) حالا language رو انتخاب کنید در همین صفحه در اون بخشی که نوشته tranlatrs کلیک کنید بعد این اپلیکیشن رو allow کنید حالا در پایین صفحه سمت راست روی کره ی

آبی رنگ کلیک کنید و فارسی را انتخاب کنید اینم چند تاعکس از پروفایل فرسی من:

2

 

12

منبع دنیای آی تی




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 مرداد 12 :: 1:27 عصر

 


دستگاه‌های دیجیتالی قابل حمل به زودی به جای شارژ از طریق سیم با ابزارهایی شبیه به این شارژ می‌شوند. اخیرا با نهایی شدن استاندارد شارژ بی‌سیم برای دستگاه‌های دیجیتالی قابل حمل ساخت چنین شارژرهایی بیش از پیش واقعیت گرفته است.


شیوه کار این دستگاه‌ها به این شکل است که با قرار گرفتن دستگاه‌های دیجیتالی روی صفحه ویژه، الکتریسیته از طریق امواج بی‌سیم به دستگاه منتقل شده و این دستگاه‌ها در حالت شارژ قرار می‌گیرند.

منبع دنیای آی تی




موضوع مطلب :

چهارشنبه 89 مرداد 6 :: 11:25 عصر
جام جم آنلاین: شرکت اپل به تازگی ابزاری لمسی به نام Trackpad جادویی را ویژه کاربرانی که از لپ تاپ های آی-مک و مک بوک این شرکت استفاده می کنند ارائه کرده است که با کمک آن کاربران دیگر نیازی به ماوس نخواهند داشت.

به گزارش مهر، دیگر می توانید برای همیشه با ماوس رایانه خود خداحافظی کنید. شرکت اپل برای کاربران رایانه های MacPro و iMac خود قدرت فناوری لمسی را به ارمغان آورده است به شکلی که می توانند ماوسهای رایانه های خود را برای همیشه کنار بگذارند.

صفحه لمسی Magic Tracpad در اصل نسخه بزرگتر صفحه لمسی لپ تاپ مک بوک است که با ایجاد ابعادی 80 درصد بزرگتر از صفحه های لمسی لپ تاپ ها ، فضایی کافی را برای فعالیت کاربران به وجود خواهد آورد. کل این صفحه مانند یک کلید عمل می کند و از این رو می توان آن را جایگزین ماوس ها کرد.

نشانه های حرکتی برای استفاده از این صفحه از این قرارند: حرکت دو انگشت برای حرکت دادن بالا یا پایین صفحه ، ضربه زدن برای بزرگنمایی، چرخش تصاویر با کمک سر انگشتان و کشیدن و بزرگ کردن تصاویر با کمک سه یا چهار انگشت. با این حال کاربر می تواند نوع عملکرد صفحه لمسی را متناسب با نیازهای خود تغییر دهد.

در عین حال Magic Trackpad طراحی و زوایایی مشابه صفحه کلید بی سیم اپل دارد و از این رو قرار دادن این دو ابزار در کنار یکدیگر می تواند امکان تغییر کاربرد از فناوری لمسی به ابزار صفحه کلید را فراهم آورد و یا در صورتی که کاربر در فاصله ای طولانی از رایانه قرار داشته باشد می تواند تا فاصله 10 متری از ابزار بلوتوث صفحه Magic Tracpad برای تایپ کردن استفاده کند.

منبع دنیای آی تی




موضوع مطلب :

چهارشنبه 89 مرداد 6 :: 11:19 عصر

wWw.khafan.ir|بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان

نفوذ وگسترش تاثیرگذاری شبکه جدید التاسیس فارسی وان در خانواده های ایرانی تبدیل به موضوعی همه گیر شده به شکلی که همینطور که مشاهده میکنید به علت دلایلی چند روزی هست که این شبکه از روی هاتبرد قطع شده و جستجوی مردم برای فرکانس جدید این شبکه تبدیل به دغدغه اجتماعی شده  بهرحال این شبکه به دلیل تنوع برنامه ها توانسته سنین مختلف جامعه را جذب خود کرده و این در حالیست که مسئولان رسانه ملی تلاش دارند تا از کنار این اتفاق ناخوشایند به سادگی عبور کنند روایت های غیرایرانی و ارزیابی های داخلی حکایت از مسایل دیگری دارد .

 باقری معاون سیما چندی پیش در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره فارسی وان گفته بود که برخی شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران دچار سؤتفاهم شده‌اند چرا که اصولا ما آنها را رقیبی که بخواهند در کار ما اخلال ایجاد کنند، نمی‌دانیم.

الشرق الاوسط در گزارشی مدعی شد شبکه ماهواره ای فارسی وان ایرانیها را جذب خود کرده و شمار بینندگان شبکه های تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کاهش یافته است. توماس اردبرینک نوشت شبکه ماهواره ای فارسی وان که رابرت مردوخ نیز یکی از مالکان ان است ، با پخش مجموعه های کمدی و جذاب ، تماشاچیان ایرانی را جذب خود کرده است .در مقابل این شبکه تلویزیونی خشم مسئولان در ایران و مقامات تلویزیون دولتی را بر انگیخته است . این شبکه از هنگ کنگ از مرکز استار تی وی وابسته به نیوزکورپریشن پخش می شود که مردوخ موسس ان است .

شبکه فارسی وان کارتی می شود

 فارسی وان از مهرماه کارتی می شود


شبکه فارسی-وان در مدت کمی توانسته است با سریال‌های جذابش مخاطبان فارسی زبان زیادی را جذب کند و از صدا و سیمای جمهوری اسلامی در زمینه پخش سریال و جذب مخاطب موفق‌تر عمل کند. در همین حال یکی از مدیران این شبکه اعلام کرده است به زودی فارسی وان کارتی می‌شود و مشخص نیست این عمل از سوی این کمپانی چه سرانجامی پیدا می‌کند و بینده گان چه عکس العملی نشان می‌دهند.
شبکه فارسی-وان که در کمتر از یک سال توانسته است با سریال‌های جذابش مخاطبان فارسی زبان زیادی را جذب کند و از صدا و سیمای جمهوری اسلامی در زمینه پخش سریال و جذب مخاطب موفق‌تر عمل کند.

روبرت مرداک ریئس شبکه فارسی-وان که به غول رسانه‌ای معروف است و بیش از هزار شبکه رسانه‌ای خبری در جهان دارد در یک مصاحبه که با رسانه‌های خودش انجام داده است اعلام کرده است که بزودی شبکه فارسی وان نیز به مجموعه شبکه های کابلی این کمپانی بزرگ رسانه‌ای در می‌آید و مخاطبان باید علاوه بر رسیورهای کارت خوان کارت‌های باز کردن شبکه فارسی‌-وان را نیز تهیه کنند.

هنوز از قیمیت این کارت‌ها اطلاعی در دسترس نیست ولی به نقل از یکی از کارشناسان رسانه احتمالا از مهرماه این شبکه کارتی می‌شود و قیمت کارت شارژ به صورت 6ماهه 50هزار تومان خواهد بود و هنوز مشخص نیست در ایران هم عرضه خواهد شد یا نه اگر هم در دبی و کابل فروخته شود این احتمال وجود دارد قاچاقی به ایران هم اورده شود.

همچنین قرار است شبکه دوم فارسی این کمپانی هم از مهرماه همزمان با کارتی شدن شبکه فارسی وان بروی هاتبرد برنامه هایش را اغاز کند . و خوشبختانه تا مدتی باز خواهد بود.
شبکه
فارسی ? نیز به پخش سریال و فیلم‌های سینمایی هالییوود و بالییوود با کیفت بالا می‌پردازد. اخیرا شبکه های ام‌پی‌سی و جم نیز به پخش سریال رو آورده‌اند و با الگو گیری از فارسی وان سریال‌های کره‌ای امریکایی و کلمبیایی پخش می‌کنند. کارشناسان بعید نمی‌دانند این شبکه‌ها هم کارتی شوند و بزودی این شبکه‌ها نیز کارتی می‌شوند.

همچنین بزودی قرار است پیش برنامه‌های شبکه خبری فارسی وان تولید شود تا شبکه خبری این موسسه هم آغاز به کار کند.




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 مرداد 5 :: 9:38 صبح

 

 

  السلام علیک یا ابا صالح المهدی

 

تا کی به انتظار قیامت توان نشست؟                  برخیز، تا هزار قیامت بپا کنی

همراهان همیشگی ام سلام

دوباره یکسال گذشت و میلاد عزیز فاطمه سلام الله علیها آمد.

بدانید که امسال هم خواهد گذشت و سال جدید می آید، اما آیا هیچ فکر کرده اید که از سال گذشته (نیمه شعبان) تا الآن (نیمه شعبان) چقدر در زمینه خودسازی و کرامت نفس خود کوشیده اید؟ چقدر خودتان را به اهدافی که لایق آنها هستید، نزدیک کرده اید؟

اگر پاسختان مثبت است، به شما تبریک می گویم و اگر نه پس بیا و امشب در این شب بیاد ماندنی و زیبا، خودت را از نو تعریف کن و تصمیم بگیر که تا سال آینده حتی یک گام در زمینه پیشرفت خودت برداری. چراکه اگر این کار را نکنی از دنیا عقب می مانی و دیگران تو را تنها می گذارند و می روند.

بیایید علاوه بر اینکه این روز و شبها را جشن می گیریم، نگاهی به زندگی این انسان زیبا اندیش و موفق دنیا بیاندازیم و ببینیم که ایشان چگونه زندگی کرده اند و چگونه به این مقام رسیده اند، ما هم در راستای اهدافمان به این عزیز دل ، اقتدا کنیم.

عاشقان عیدتان مبارکباد

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج

دانلود مولودی نیمه شعبان

سلیم موذن زاده - مداحی ولادت امام زمان (عج)-فارسی

طاهری - مداحی ولادت امام زمان (عج) نیمه شعبان - در آسمان غوغاست محفل شادی ...

سیب یرخی -ولادت امام زمان (عج) -نیمه شعبان - جونه زده شاخه امید ...دل همه تو.....

سیب سرخی - ولادت امام زمان (عج) -شب عید صاحب الزمانه ..قبله دل امشب جمکران...

محمود کریمی - ولادت امام زمان (عج) -نیمه شعبان - دیونه شدم از عشقت ....روز اذل خاک در ابو ترابم کردی ...

سعیدحدادیان - ولادت امام زمان (عج)-نیمه شعبان - یا اباصالح روحی فداه ... فرزند زهرا آمده ...

دعای سلامتی امام زمان ارواحنافداه




موضوع مطلب :

دوشنبه 89 مرداد 4 :: 2:53 عصر
1   2   3   >   
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 770507
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است