سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

 


تیزبال اولین مرورگر تمام ایرانی است که توسط برنامه نویسان ایرانی نوشته شده است . این مرورگر که برپایه مرورگر اینترنت اکسپلورر نوشته شده است دارای امکانات زیر می باشد:
قابلیت های ویژه مرورگر فارسی تیزبال :
- بیش از 150 آیتم جهت تنظیمات مقدماتی و پیشرفته
- دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در 10 عنوان مختلف
- قابلیت تبدیل نوار عنوان به حالت چند وظیفه ای
- حرکات عملیاتی ویژه موس جهت مرور آسان تر صفحات وب
- تنظیم چندین آدرس به عنوان صفحه خانگی
- انعطاف پذیری فوق العاده بالا در کار با صفحات و سربرگ ها
- قابلیت تنظیم فونت ، سایز و رنگ سربرگ ها
- و تنظیمات بیشتر ....

+ دانلود با حجم 3.34 مگابایت




موضوع مطلب :

دوشنبه 89 مرداد 25 :: 9:13 عصر

مدیرکل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار از خدمات رایگان آزمایش و تعویض سیم کارتهای قدیمی مشترکان همراه اول در تمامی دفاتر خدمات ارتباطی کشور خبر داد و گفت: “تا پیش از این، خدمات تست سیم کارتهای قدیمی تنها در مراکز تلفن ثابت استان تهران انجام می شد.”

علی حمیدی با بیان اینکه دفاتر خدمات امور مشترکان کل کشور موظف به تعویض سیم کارتهای قدیمی مشترکان به صورت رایگان و بدون هزینه هستند گفت: مشترکان باید توجه داشته باشند که در این طرح هیچگونه هزینه ای از آنها دریافت نمی شود و هر مشترکی می تواند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی در سراسر کشور نسبت به تست قدیمی بودن سیمکارت خود اقدام کند.

وی با اشاره به فراخوان شرکت ارتباطات سیار که از مشترکان دعوت کرده تا قدیمی بودن سیمکارت خود را تست کرده و در صورت نیاز نسبت به تعویض سیمکارت خود اقدام کنند، دلیل تعویض سیم کارتهای قدیمی را رفع مشکلات سرویس دهی عنوان کرد.

حمیدی توضیح داد: با توجه به بروز شدن سیستمهای شبکه و گوشیهای موبایل، برخی سیمکارتهای قدیمی در سرویس دهی دچار مشکل شده اند که ضرورت تعویض این سیمکارتها به صورت رایگان از سوی همراه اول احساس شده است.

مدیر کل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار تاکید کرد که دفاتر خدمات ارتباطی مجاز نیستند هزینه ای بابت ارائه این خدمات از مشترکان دریافت کنند چرا که این دفاتر طرف حساب همراه اول بوده و با این اپراتور قرارداد دارند. مشترکان در صورت مشاهده مواردی این چنینی می توانند مراتب را به شرکت ارتباطات سیار گزارش دهند و یا با شماره ????? تماس بگیرند.

به گزارش مهر، شرکت ارتباطات سیار ایران اوایل سال جاری با ارسال پیامک برای دارندگان سیم کارتهای قدیمی از آنان خواسته تا نسبت به تعویض سیم کارت خود به صورت رایگان اقدام کنند.

گفته می شود در حالت سوختن سیم کارت به دلیل قدیمی بودن آن، تماس گیرنده با پیغام ” دستگاه مورد نظر خاموش است ” مواجه می شود که این مسئله ارتباطی به شماره کدهای قدیمی ندارد.

حمیدی پیش از این نیز به مهر گفته بود مشترکان با مراجعه به نزدیکترین مرکز خدمات امور مشترکان محل سکونت خود می توانند تنها با ارائه کارت شناسایی سیم کارتهای خود را تست کرده و در صورت داشتن ایراد آن را تعویض و سیم کارت جدید دریافت کنند.

در صورتیکه دلیل سوختن سیمکارت مشترکان، قدیمی بودن آن باشد از طریق دستگاههای موجود در این مراکز قابل تشخیص است و تعویض آن نیز به صورت رایگان انجام می شود اما چنانچه سیم کارت مشترک به دلایلی دیگر سوخته باشد از طریق این دستگاهها مشخص می شود و مشترک باید برای تعویض هزینه پرداخت کند.

مسئولان همراه اول معتقدند که سوختن سیمکارت در برخی سیم کارتهای قدیمی اتفاق می افتد و این مسئله ارتباطی به کد سیم کارت که مثلا ? یا ? باشد و یا کلمه اختصاری mci یا tci درج شده روی صفحه نمایشگر گوشی ها ندارد. همچنین این سیم کارت ها به دلیل عدم تطابق با سیستم های جدید شبکه و گوشی و یا پرشدن ظرفیتشان غیرفعال می شود که این مسئله هیچ ارتباطی به کیفیت سیم کارت خام که گفته می شود چینی است نیز ندارد.

در همین حال مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز با توجه به ضرورت تعویض سیم کارت‌های قدیمی همراه اول از مشترکان مشمول این طرح خواسته تا در اسرع وقت نسبت به تعویض سیم کارت‌های قدیمی خود اقدام کنند.

صابر فیضی در این باره گفته است مالکان سیم کارت‌های قدیمی که شمارنده یا کانتر سیمکارت آنها پر و در نهایت غیرفعال شده است می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام کنند.

منبع دنیای آی تی




موضوع مطلب :

شنبه 89 مرداد 23 :: 7:31 عصر

ویندوزجزئیات ویندوز 7نخستین بار در سایت ایتالیایی Windowsette منتشر شد و نشان می دهد که رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز7 بسیار پر سرعت بوده و فرامین را بدون معطلی اجرا می کنند.

طبق مطالب منتشر شده، در سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 7 ارتباطات تقویت شده و این ویندوز دارای محیط ظاهری لمسی است. برجسته بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم از جمله دیگر امکانات نسل جدید ویندوزهای مایکروسافت خواهد بود.

معیارهای امنیتی به کار رفته در این سیستم عامل ویندوزی به گونه ای است که رایانه با شناخت چهره کاربر اجازه ورود او به سیستم را صادر می کند.

البته هیچ یک از این اطلاعات منتشر شده در فضای اینترنت هنوز از سوی مقامات مایکروسافت تایید نشده اما جزئیاتی که منتشر کنندگان این اطلاعات در خصوص نسل جدید ویندوزهای مایکروسافت در مقایسه با نسل های پیشین بدان اشاره کرده اند کاملاً منطقی به نظر می رسد.

به گزارش ICTPress به نقل از “گیزمگ”، بسیاری از متخصصان بر این اعتقادند بنابراین فرصت زیادی برای ایجاد تغییرات عمده و گسترده در این سیستم عامل باقی است.

منبع دنیای آی تی




موضوع مطلب :

شنبه 89 مرداد 23 :: 7:30 عصر

در این نوآوری که محققان لابراتوار موسسه فن‌آوری ماساچوست (MIT) به آن دست یافته‌اند، از یک اشعه لیزر مادون قرمز و دوربین مادون قرمز برای ضبط حرکات دست و تعبیر صحیح آن‌ها به فرمان‌های رایانه‌یی استفاده می‌شود.

بر اساس این گزارش تنها کاری که کاربر باید انجام دهد قرار دادن دست در کنار رایانه به شکلی است که گویا موس را در دست دارد.

در حالی که هنوز برنامه‌ای برای فروش این سیستم در بازار وجود ندارد، طراح آن مدعی است کاربران می‌توانند تنها با صرف ?? دلار این موس را برای خود بسازند.

منبع سایت دنیای کامپیوتر




موضوع مطلب :

شنبه 89 مرداد 23 :: 7:18 عصر

شرکت مایکروسافت در جریان برگزاری “کنفرانس جهانی شرکای مایکروسافت” که هم‌اکنون در شهر واشنگتن در حال برگزاری است، نخستین سرویس پک از آخرین نسخه سیستم‌عامل خود را با نام Windows 7 SP1 عرضه کرد.

این نسخه آزمایشی (Beta) از اولین سرویس پک ویندوز 7 برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری و کارشناسان فناوری عرضه شده است و بر حل مشکلات کنونی به جای عرضه قابلیت‌های جدید تاکید دارد.

ویندوز7 برخلاف نسخه قبلی خود موسوم به ویندوز ویستا به اندازه کافی کاربردی و قابل استفاده است و به همین خاطر کاربران هیچ گونه احساس نیاز برای دریافت نخستین نسخه سرویس پک آن ندارند.

شرکت مایکروسافت در این کنفرانس بار دیگر پایان دادن به عمر ویندوز XP را به تعویق انداخت و به تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی امکان داد که مدل‌های جدید محصولات خود مجهز به ویندوز ? را با قابلیت تغییر سیستم‌عامل به ویندوز XP در اختیار مشتریان بگذارند. با این وجود، مایکروسافت توضیح داد که به زودی ویندوز XP را از چرخه فعالیت خارج می‌کند.

به گزارش همکاران سیستم، بر اساس این گزارش اعلام شده است، آن دسته از کاربرانی که هم‌اکنون رایانه‌های مجهز به نسخه‌های Professional و Ultimate سیستم‌عامل ویندوز 7 را خریداری می‌کنند، تا ژانویه  می‌توانند آن را به ویندوز XP تغییر دهند. لازم به ذکر است که تا آن زمان ?? سال از تولید ویندوز XP خواهد گذشت.

منبع دنیای کامپیوتر




موضوع مطلب :

شنبه 89 مرداد 23 :: 7:9 عصر

علی اصغر انصاری در خصوص تعیین مهلت وزارت ارتباطات برای انتقال میزبانی سایت‌های دولتی به داخل کشور گفت: “در سال‌های گذشته براساس تبصره ?? تصمیم نامه سال ?? نمایندگان ریاست جمهوری و از سوی شورای عالی فناوری چندین بار برای این موضوع مهلت تعیین شده بود که علیرغم مهلت‌های داده شده برخی دستگاه‌های دولتی میزبانی سایت‌های خود را به داخل کشور منتقل نکردند.”

معاون توسعه و مدیریت شبکه شرکت فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر این اساس اخیراً به مدیران عالی دستگاه‌های دولتی که سایت آنها در خارج از کشور میزبانی می شود اعلام کرده‌ایم که تا مهرماه (اول پاییز) فرصت دارند هاستینگ خود را به داخل کشور منتقل کنند.

وی در خصوص اینکه که پس از چند دوره تعیین مهلت در حال حاضر چه تعداد از سایت‌های دولتی در خارج میزبانی می‌شوند، گفت: هم اکنون هاستینگ عمده سازمان‌ها (حدود ??درصد) به داخل منتقل شده و مابقی همچنان در خارج از کشور میزبانی می‌شوند.

انصاری افزود: عمده بهانه مطرح شده از سوی سازمان‌هایی که در خارج میزبانی می شوند نبود امکانات کافی در داخل کشور است و این در حالی است که ارائه کنندگان داخلی خدمات دیتاسنتر می‌گویند این امکانات در داخل کشور فراهم است.

انصاری ادامه داد: به همین دلیل با ارائه لیست اسامی، سایت‌هایی که در خارج میزبانی می‌شوند به شرکت‌های IDC ( ارائه دهندگان خدمات دیتا سنتر) داخلی که از امکانات آنها مطمئن هستیم معرفی شدند و به شرکت‌ها گفته شد این سایت‌ها مشتری شما هستند، در کسب میزبانی و انتقال آنها از خارج کشور با یکدیگر رقابت کنید.

وی ادامه داد: همچنین لیست اسامی شرکت‌های IDC در اختیار مدیران سایت‌های در خارج میزبانی شونده قرار گرفت و به آنها مهلت داده شد تا با انتخاب و استفاده از امکانات IDC مورد نظر خود در موعد مقرر میزبانی را به داخل منتقل کنند.

معاون برنامه ریزی شرکت فناوری اطلاعات در خصوص IDC های پیشنهاد شده خاطرنشان کرد: این پیشنهاد به شرکت‌هایی که قبلا از وزارت ارتباطات پروانه اخذ کرده اند یا طی بازدیدهای انجام شده از امکانات آنها اطمینان حاصل شده سپرده شده و این شرکت‌ها کاملا خصوصی هستند و به دیتاسنترهای دولتی یا نیمه دولتی پیشنهادی نشده است.

وی در خصوص اینکه با توجه به سابقه تعیین مهلت برای انتقال میزبانی و عدم استفاده برخی سازمان‌ها از فرصت‌های داده شده، آیا این ضرب الاجل این بار ضمانت اجرایی خواهد داشت، گفت: پیشنهاد ما این است که تا مهرماه سازمان‌هایی که از این فرصت برای انتقال میزبانی استفاده نکنند فیلتر شوند، زیرا این بار برای هر دو سوی این مسئله (مشتری‌ها و ارائه کننده خدمات) شرایطی را قائل شده‌ایم تا عرضه و تقاضا بازار با هم منطبق شود.

منبع اخبار دنیای آی تی




موضوع مطلب :

شنبه 89 مرداد 23 :: 7:7 عصر

یک محقق امنیتی با استفاده از ابزارهای نرم افزاری خانگی و سوء استفاده از یک حفره امنیتی در مکانیزم تایید هویت مورد استفاده برای به روز رسانی نرم افزار دائمی دستگاه­های ATM، موفق شد به ATM های ساخته شده توسط Triton و Tranax نفوذ کرده و یک rootkit را در آن قرار دهد که هر مقدار پول نیاز دارد به وی بدهد.

مدیر تحقیقات آزمایشگاه­های IOActive، با استفاده از یک لپ تاپ به همراه یک ابزار نرم افزاری به نام Dillinger، موفق شد تغییراتی را در سیستم عامل داخلی این دستگاه­ها اعمال کرده و کنترل کامل ATM را در دست گرفته و دستوراتی را برای پرداخت مقدار زیادی پول به آن ارسال نماید.

این محقق امنیتی در کنفرانس امنیتی Black Hat دو حمله مختلف را بر علیه ATM های مبتنی بر ویندوز CE انجام داد.

به گزارش سایت امنیت وب ایران، یکی از این حملات فیزیکی و دیگری از راه دور بود. وی جزئیات فنی حملات خود را توضیح نداد تا مجددا قابل استفاده نباشند. اما تاکید کرد که یک هکر حرفه ای می­تواند در صورت ادامه وجود این حفره در مکانیزم تایید هویت، از این ضعف­ها سوء استفاده نماید. وی همچنین توضیح داد که این حملات می­تواند علیه تعداد زیادی از انواع دستگاه­های ATM به جز Tranax و Triton انجام گردد.

منبع سایت آی تی کاربردی




موضوع مطلب :

شنبه 89 مرداد 23 :: 7:3 عصر
1   2   3   >   
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 15
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 770504
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است