سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

wWw.khafan.ir|بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان

نفوذ وگسترش تاثیرگذاری شبکه جدید التاسیس فارسی وان در خانواده های ایرانی تبدیل به موضوعی همه گیر شده به شکلی که همینطور که مشاهده میکنید به علت دلایلی چند روزی هست که این شبکه از روی هاتبرد قطع شده و جستجوی مردم برای فرکانس جدید این شبکه تبدیل به دغدغه اجتماعی شده  بهرحال این شبکه به دلیل تنوع برنامه ها توانسته سنین مختلف جامعه را جذب خود کرده و این در حالیست که مسئولان رسانه ملی تلاش دارند تا از کنار این اتفاق ناخوشایند به سادگی عبور کنند روایت های غیرایرانی و ارزیابی های داخلی حکایت از مسایل دیگری دارد .

 باقری معاون سیما چندی پیش در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره فارسی وان گفته بود که برخی شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران دچار سؤتفاهم شده‌اند چرا که اصولا ما آنها را رقیبی که بخواهند در کار ما اخلال ایجاد کنند، نمی‌دانیم.

الشرق الاوسط در گزارشی مدعی شد شبکه ماهواره ای فارسی وان ایرانیها را جذب خود کرده و شمار بینندگان شبکه های تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کاهش یافته است. توماس اردبرینک نوشت شبکه ماهواره ای فارسی وان که رابرت مردوخ نیز یکی از مالکان ان است ، با پخش مجموعه های کمدی و جذاب ، تماشاچیان ایرانی را جذب خود کرده است .در مقابل این شبکه تلویزیونی خشم مسئولان در ایران و مقامات تلویزیون دولتی را بر انگیخته است . این شبکه از هنگ کنگ از مرکز استار تی وی وابسته به نیوزکورپریشن پخش می شود که مردوخ موسس ان است .

شبکه فارسی وان کارتی می شود

 فارسی وان از مهرماه کارتی می شود


شبکه فارسی-وان در مدت کمی توانسته است با سریال‌های جذابش مخاطبان فارسی زبان زیادی را جذب کند و از صدا و سیمای جمهوری اسلامی در زمینه پخش سریال و جذب مخاطب موفق‌تر عمل کند. در همین حال یکی از مدیران این شبکه اعلام کرده است به زودی فارسی وان کارتی می‌شود و مشخص نیست این عمل از سوی این کمپانی چه سرانجامی پیدا می‌کند و بینده گان چه عکس العملی نشان می‌دهند.
شبکه فارسی-وان که در کمتر از یک سال توانسته است با سریال‌های جذابش مخاطبان فارسی زبان زیادی را جذب کند و از صدا و سیمای جمهوری اسلامی در زمینه پخش سریال و جذب مخاطب موفق‌تر عمل کند.

روبرت مرداک ریئس شبکه فارسی-وان که به غول رسانه‌ای معروف است و بیش از هزار شبکه رسانه‌ای خبری در جهان دارد در یک مصاحبه که با رسانه‌های خودش انجام داده است اعلام کرده است که بزودی شبکه فارسی وان نیز به مجموعه شبکه های کابلی این کمپانی بزرگ رسانه‌ای در می‌آید و مخاطبان باید علاوه بر رسیورهای کارت خوان کارت‌های باز کردن شبکه فارسی‌-وان را نیز تهیه کنند.

هنوز از قیمیت این کارت‌ها اطلاعی در دسترس نیست ولی به نقل از یکی از کارشناسان رسانه احتمالا از مهرماه این شبکه کارتی می‌شود و قیمت کارت شارژ به صورت 6ماهه 50هزار تومان خواهد بود و هنوز مشخص نیست در ایران هم عرضه خواهد شد یا نه اگر هم در دبی و کابل فروخته شود این احتمال وجود دارد قاچاقی به ایران هم اورده شود.

همچنین قرار است شبکه دوم فارسی این کمپانی هم از مهرماه همزمان با کارتی شدن شبکه فارسی وان بروی هاتبرد برنامه هایش را اغاز کند . و خوشبختانه تا مدتی باز خواهد بود.
شبکه
فارسی ? نیز به پخش سریال و فیلم‌های سینمایی هالییوود و بالییوود با کیفت بالا می‌پردازد. اخیرا شبکه های ام‌پی‌سی و جم نیز به پخش سریال رو آورده‌اند و با الگو گیری از فارسی وان سریال‌های کره‌ای امریکایی و کلمبیایی پخش می‌کنند. کارشناسان بعید نمی‌دانند این شبکه‌ها هم کارتی شوند و بزودی این شبکه‌ها نیز کارتی می‌شوند.

همچنین بزودی قرار است پیش برنامه‌های شبکه خبری فارسی وان تولید شود تا شبکه خبری این موسسه هم آغاز به کار کند.




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 مرداد 5 :: 9:38 صبح

درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 28
  • کل بازدیدها: 771001
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است