سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که مشغول کپی صدها فایل از یک فولدر به فولدر دیگری باشید که در محل مقصد فایل های زیادی با همان نام ها وجود داشته باشند؟ در این صورت شما با دو انتخاب مواجه خواهید شد: یا تمام فایل های مقصد را با فایل های منبع تعویض نمایید و یا فقط فایل های جدید را کپی کنید.

بصورت پیش فرض، وقتی فایل های هم نام در منبع و مقصد وجود داشته باشند، ویندوز به شما اختیار تعویض فایل های مقصد را با فایل های منبع با گزینه "Yes to All" در پنجره محاوره ای "Confirm File Replace" می دهد.



این ویژگی بسیار جالبی ست، چرا که کلیک برروی "Yes to All" باعث خواهد شد تا دیگر پنجره محاوره ای "Confirm File Replace" برای هر فایل مشابه ظاهر نشود. با این حال، احتمالاً متوجه شده اید که دکمه ای برای "No to All" یا هیچکدام وجود ندارد! ممکن است کسی بخواهد تنها فایل های جدید را کپی کند و فایل های مشابه منبع جایگزین فایل های مقصد نشوند.

در چنین مواقعی باید روبروی کامپیوتر نشسته و هر بار که ویندوز با فایل مشابه ای برخورد کرد، دکمه No را فشار دهید. و در صورتی که صدها فایل و حتی هزاران فایل مشابه وجود داشته باشد، واقعاً کار سختی خواهد بود. راه چاره چیست؟

خوشبختانه راه مخفی برای اینکه به ویندوز بگویید تنها فایل های جدید را کپی کند و از فایل های مشابه بگذرد وجود دارد. می توانید با نگه داشتن کلید SHIFT و کلیک برروی دکمه No حالتی مانند "No to All" ایجاد کنید و دیگر پنجره "Confirm File Replace" نمایش داده نشود.

همین! به راحتی با این کار از نمایش دادن هربار پنجره "Confirm File Replace" جلوگیری می کنید. با این حال این مشکل در ویندوز Vista وجود ندارد چرا که در این ویندوز پنجره محاوره ای جدیدی طراحی شده که این مشکل را برطرف نموده است.


منبع:
TarjomanWeb




موضوع مطلب :

شنبه 89 مرداد 16 :: 10:4 عصر

درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 20
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 771104
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است