سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

شرکت مایکروسافت در جریان برگزاری “کنفرانس جهانی شرکای مایکروسافت” که هم‌اکنون در شهر واشنگتن در حال برگزاری است، نخستین سرویس پک از آخرین نسخه سیستم‌عامل خود را با نام Windows 7 SP1 عرضه کرد.

این نسخه آزمایشی (Beta) از اولین سرویس پک ویندوز 7 برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری و کارشناسان فناوری عرضه شده است و بر حل مشکلات کنونی به جای عرضه قابلیت‌های جدید تاکید دارد.

ویندوز7 برخلاف نسخه قبلی خود موسوم به ویندوز ویستا به اندازه کافی کاربردی و قابل استفاده است و به همین خاطر کاربران هیچ گونه احساس نیاز برای دریافت نخستین نسخه سرویس پک آن ندارند.

شرکت مایکروسافت در این کنفرانس بار دیگر پایان دادن به عمر ویندوز XP را به تعویق انداخت و به تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی امکان داد که مدل‌های جدید محصولات خود مجهز به ویندوز ? را با قابلیت تغییر سیستم‌عامل به ویندوز XP در اختیار مشتریان بگذارند. با این وجود، مایکروسافت توضیح داد که به زودی ویندوز XP را از چرخه فعالیت خارج می‌کند.

به گزارش همکاران سیستم، بر اساس این گزارش اعلام شده است، آن دسته از کاربرانی که هم‌اکنون رایانه‌های مجهز به نسخه‌های Professional و Ultimate سیستم‌عامل ویندوز 7 را خریداری می‌کنند، تا ژانویه  می‌توانند آن را به ویندوز XP تغییر دهند. لازم به ذکر است که تا آن زمان ?? سال از تولید ویندوز XP خواهد گذشت.

منبع دنیای کامپیوتر




موضوع مطلب :

شنبه 89 مرداد 23 :: 7:9 عصر

درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 15
  • بازدید دیروز: 28
  • کل بازدیدها: 770997
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است