سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

به طور حتم برای شما هم پیش آمده است که جسم خاصی را در تصویری دیجیتال بخواهید حذف کنید و تصویر مورد نظر همراه با قسمت برش داده شده را بازسازی نمایید. این عمل برش عکس می تواند بسیار مشکل و زمان بر باشد اما سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد معرفی برنامه ویرایش کم حجم و قدرتمندی را دارد که در این زمینه بسیار کمک شما خواهد کرد.
Inpaint نام نرم افزار
گرافیک حرفه ای برش عکس می باشد. استفاده از این نرم افزار برش حذف اجسام از تصاویر بسیار آسان می شود، بصورتیکه کافیست شما فقط محدوده ای از تصویر که جسم مورد نظر جهت حذف در آن قرار دارد را توسط کادری ساده انتخاب نموده و آن را پاک و ویرایش نمایید سپس خواهید دید که چگونه این نرم افزار کم حجم و کوچک قسمت مورد نظر را بصورت شگفت انگیزی بازسازی خواهد کرد. با استفاده از نرم افزار Inpaint قادر خواهید بود انواع اجسام اضافی، نوشته ها، موجودات و .. را حذف نمایید.

Portable Inpaint 2.4 - نرم افزار حذف اجسام از تصاویر

بطور مثال شما با دوربین دیجیتالی خود عکس زیبایی تهیه کرده اید ولی متوجه می شوید که مورد نا خواسته ای هم در عکس افتاده است ! کافی است تا عکس را وارد نرم افزار حذف اجسام از تصاویر گرافیک یعنی Inpaint نمایید و آن مورد اضافی را توسط کادری دور آن انتخاب کنید و عملیات حذف و بازسازی را آغاز نمایید و نرم افزار بصورت اتوماتیک و جادویی پشت قسمت حذف شده را بشکل حرفه ای و مطابق با تصویر اصلی ایجاد می نماید.
در واقع نرم افزار برش عکس دیجیتال با استفاده از الگوریتمی خاص که اطراف کادر انتخابی و رنگ های زمینه را در نظر می گیرد و طبق آن بازسازی رنگ ها را صورت می دهد به نحوی که کسی قادر به تشخیص حذف جسم از تصویر نباشد این عمل را انجام می دهد. نسخه Portable Inpaint با تمامی نسخه های ویندوز سازگار می باشد و همچنین نیاز به نصب ندارد.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار برش عکس (حجم : 3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط :
دانلود رایگان




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 مرداد 3 :: 12:36 صبح

درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 771270
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است