سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

ایسنا : مدیر کل روابط بین اپراتورهای شرکت ارتباطات سیار ایران به مشترکان تلفن همراه هشدار داد که مراقب وضعیت دایورت تلفن همراه خود درمواقعی که از سرویس رومینگ بین‌الملل استفاده می‌کنند، باشند. هشدار به مشترکان تلفن همراه

عباس لطفعلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: چنانچه مشترکی تلفن همراهش را به‌صورت کاندیشنال (گزینه‌های مثل: اگر در دسترس نبودم، اگر اشغال بودم، و...) به شماره دیگری دایورت کند، در زمانی که مشترک B از کشور خارج و تحت پوشش شبکه دیگری قرار گرفت و مشترک A با او تماس برقرار کرد و این تماس توسط مشترک C دریافت ‌شود؛ درحالی که مشترک C پاسخگوی این تماس در داخل و یا خارج از کشور است، برای مشترک B هزینه رومینگ بین‌الملل محاسبه می‌شود.

وی در بیان علت این موضوع توضیح داد: در این تماس برای آگاهی از تماس مشترک B، مسیر بین‌الملل طی و درنتیجه هزینه رومینگ بین‌الملل برایش محاسبه می‌شود.

مدیرکل روابط بین اپراتورهای شرکت ارتباطات سیار ایران گفت:‌ درصورتی که مشترک B قبل از خروج کشور به دایورت ( آن کاندیشنال) تماس‌های خود به شماره دیگری اقدام کند، دیگر مشمول هزینه رومینگ بین‌الملل نخواهد بود.

وی تاکید کرد:‌ به مشترکان توصیه می‌شود قبل از سفر مراقب دایورت سیم‌کارت خود باشند و آن را به‌صورت آن کاندیشنال دایورت کنند.

منبع سایت تازه های آی تی




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 تیر 29 :: 7:0 عصر

محققان امنیتی هشدار دادند تروژان زئوس از طریق حفره امنیتی فورمت سند PDF در حال انتشار و آلوده کردن رایانه هاست. انتشار تروژان زئوس از طریق PDF مخرب

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محققان شرکت امنیتی وب سنس نوعی از تروژان زئوس را شناسایی کرده‌اند که با استفاده از یک فایل PDF مخرب که کد حمله در آن جاسازی شده، منتشر می‌شود.

هنگامی که کاربران اینترنت این PDF مخرب را باز می‌کنند از آنان خواسته می‌شود فایلی با عنوان "پیام ارسال ای‌میل واقعی" را ذخیره کنند که فایل مذکور درواقع یک کد مخرب قابل اجراست و هنگام اجرا با آلوده کردن رایانه، آن را تحت کنترل درمی‌آورد و به سرور حمله‌ای در چین متصل می‌شود.

زئوس به‌عنوان یک تروژان سارق اطلاعات شناخته شده که اطلاعات بانکی آنلاین را هدف می‌گیرد و به‌صورت گسترده در اجتماعات هکرها موجود است و انواع آن از چند صد دلار تا چند هزار دلار به فروش می‌روند.


منبع سایت اخبار آی تی



موضوع مطلب :

سه شنبه 89 تیر 29 :: 7:0 عصر

اگر شما هم در خانه یا محل کارتان دستگاه فکس ندارید ناراحت نباشید چون مایکروسافت لطف کرده و مشکل رو حل کرده ! مایکروسافت امکان ارسال و دریافت فکس رو در حالت پیش فرض ویندوز غیر فعال قرار داده که ما الان می خواهیم با هم این امکان را فعال کنیم پس با من همراه باشید ابتدا از منوی Start وارد Control Panel شوید وقتی Control Panel باز شد به قسمت Printers & Faxes وارد می شوید. در قسمت چب بالا صفحه دو گزینه مشاهده می کنید : یکی Add a Printer و دومی Set Up faxing شما گزینه دوم را انتخاب کنید . پس از کلیک روی آن صفحه باید مدت بسیار کمی منتظر بمانید . سپس صفحه ای به نام Configuring Components باز می شود . ( دقت داشته باشید باید سی دی ویندوز در سی دی رام باشد در غیر این صورت ویندوز از شما می خواهد که سی دی را در سی دی رام قرار دهید و سپس گزینه OK را بزنید ) ویندوز به صورت اتوماتیک شروع به کپی کردن فایل های مربوط به فکس می کند .... حالا دیگر شما یک فکس بر روی کامپیوتر خود دارید که بوسیله آن می توانید به هر کجای دنیا فکس ارسال کنید . ما را از نظرات خود بی نصیب نفرمائید.

منبع سایت ترفندستان




موضوع مطلب :

شنبه 89 تیر 26 :: 6:28 عصر

قفل کردن کامپیوتر توسط یک Shortcut شاید تا به حال به فکر یافتن راهی بوده اید که کامپیوتر خود را راحت تر از آنچه متداول است در حالت Lock قرار دهید. این کار بسیار ساده است و با طی کردن مراحل زیر شما میتوانید یک Icon به دسکتاپ یا Quick Launch اضافه کنید که با یک ضربه ماوس بر روی آن سیستم شما در حالت Lock قرار میگیرد.

1. بر روی صفحه نمایش خود Right-Click کنید و از Shortcut ، New را انتخاب کنید.
2. در پنجرهای که ظاهر شده در قسمت Type the location of the item فرمان زیر را بنویسید:
rundll32.exe user32.dll,LockWorkStation user32.dll,LockWorkStation
3- بر روی Next کلیک کنید و و نام Shortcut را وارد کنید و کلید Finish را بزنید.
جهت راحتی بیشتر پیشنهاد میشود که میانبر(Shortcut) ایجاد شده را با ماوس به یک قسمت از فضای خالی Quick Launch بکشید تا از این پس در هنگام نیاز با زدن یک کلید دستگاه شما در حالت Lock قرار گیرد.

منبع سایت ترفندستان




موضوع مطلب :

شنبه 89 تیر 26 :: 6:24 عصر

مشکل: به محض اینکه می‌خواهید USB-Stick خود را از طریق کامپیوتر فرمت کنید، پیغام اخطاری داده می‌شود که ویندوز نتوانسته است فرمت کردن را پایان ببخشد. در صورتی که با استفاده از یک کامپیوتر دیگر، این امر بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

راه حل:

راه اول: امکان دارد که مکان ورودی و خروجی USB شما دارای برق کافی نباشد. این مسئله بخصوص زمانی امکانپذیر است که شما به کامپیوتر خودتان عناصر اضافی مانند یک هارد دیگر اضافه کرده باشید. در این صورت می‌توان گفت که به منبع تغذیه فشار اضافی وارد می‌شود. کامپیوتر را در حالتی که USB-Stick درون آن است Restart کنید. در این حالت، مادربورد، در هنگام بوت کردن به مکان ورود و خروج USB ، برق را می‌رساند. بهتر است تا زمانی که عمل فرمت به طور کامل انجام نشده است، کار دیگری را با کامپیوتر خود انجام ندهید. اگر برای مثال خواستار بازکردن فایلی باشید یا عکس‌هایی را نگاه کنید، هارد و همچنین کارت گرافیک به برق بیشتری احتیاج پیدا خواهند کرد.

 

راه دوم: USB-Stick‌ها را می‌توانید در اکسپلورر ویندوز، به روش‌های گوناگونی فرمت کنید. مثلا به عنوان FAT32،FAT و بعض‍ی اوقات هم NTFS . برای آزمایش می‌توانید یکبار هم از سیستم فایلی دیگری استفاده کنید.

 

راه سوم: اگر از ویندوز SE یا 98 استفاده می‌کنید، این امکان وجود دارد که درایور USB خراب باشد اگر اینگونه باشد باید آنرا دوباره نصب کنید.

منبع سایت ترفند های کامپیوتر






موضوع مطلب :

شنبه 89 تیر 26 :: 6:22 عصر

واقعاً کامپیوترها باید عمری جاودانه داشته باشند؟ کامپیوترها مجموعه ای از مدارهای الکترونیکی و سیگنالها می باشند که به همان میزان مدار نیز نیازمند جریان الکتریکی می باشند. هر کاربری که کامپیوتر داشته باشد می داند که وجود نداشتن عواملی برای از دور خارج کردن کامپیوتر محال است. کامپیوتر و قطعات تشکیل دهنده آن دارای یک عمر محدود می باشند همچنین عواملی نیز وجود دارد که باعث افزایش سرعت تخریب این اجزا می گردد. در این ترفند قصد داریم آمار جالبی را برای شما رو کنیم که با مطالعه آنها می توان دریافت که چه عوامل اصلی باعث می شوند که کامپیوترهای ما به مرور از کار افتاده بشوند.

به طور کلی عوامل اصلی را می توان در چهار شاخه ی "بررسی های بدون دقت"، "غفلت از بررسی بعضی ناهنجاریها"، "محیط نامناسب" و "افزایش عمر قطعات" دسته بندی کرد.

با این حساب باید فهمیده باشید که چرا به ندرت سیستم هایی می توان دید که 10 سال عمر کرده باشند و با مشکلات حاد، برخورد نداشته باشند. عمر متوسط و معمول یک سیستم کامپیوتری معادل 5 سال می باشد ولی بعضی، از دستکاری های بدون دانش فنی باعث کم شدن قابل توجه این مقدار می شود.

اگر بخواهید جوابی برای از بین رفتن یک سیستم پیدا کنید اکثراً دود آبی رنگ به همراه آتش را در زمان وقوع اتفاق برایتان بازگو می کنند!!

به آمار زیر دقت کنید:

26% PSU مشکلات به وجود آمده توسط پاور سیستم

23% سهل انگاری و زیاده روی کاربر در حین استفاده از سیستم

15% مشکلات به وجود آمده در زمان مونتاژ و همچنین در زمان انتقال از مکانی به مکان دیگر

13% مشکلات ناشی از مواردی که در هیت سینک مشاهده گردیده است

10% سوختگی های ناشی از رعد و برق و یا الکتریسیته ساکن

6% مشکلات مربوط به USB

%3 استفاده غیر صحیح از کامپیوتر

2% Over clocking و مسائل ناشی از تغییرات در پردازنده

منبع سایت ترفندهای کامپیوتر




موضوع مطلب :

شنبه 89 تیر 26 :: 6:21 عصر

امروزه اکثر مقالات و آموزش ها که در سطح اینترنت و یا بر روی لوح های فشرده آموزشی و ...  یافت می شوند در فرمت PDF می باشند. این فرمت به صورتی است که فقط می توان از آن ها برای خواندن مطالبشان استفاده کرد و امکان ایجاد تغییرات در آن ممکن نیست. حال ممکن است این سوال پیشا بیاید که چه نیازی به تغییر است ؟ جواب های گوناگونی را می توان به این سوال داد. به عنوان مثال یک دانشجو برای انجام یکه پروژه تحقیقی و ارائه آن نیاز به جمع آوری مطالب و قرار دادن آنها در کنار مطالب خود به عنوان منبع ، ضمیمه و ... دارد و اگر این مطالب به صورت PDF باشد چگونه می توان قسمتی از آن را برای پروژه تحقیقاتی جدا کرد ؟ یا مثالی دیگر ، مقاله ای 150 صفحه ای در مورد شبکه های بیسیم و امنیت آن ها به دست یک مهندس شبکه می رسد و و قصد آن را دارد تا تا با تکمیل مقاله و قرار دادن اطلاعات کامل تر آن را به یک مرجع تبدیل کند، آیا باید 150 صفحه مقاله اصلی را بازنویسی کند ؟ تنها به علت این که در فرمت PDF است؟

برای حل مشکلات همیشه راه حل هایی وجود دارد و مشکلات بالا نیز توسط نرم افزارهای مبدل فرمت PDF به دیگر فرمت ها قابل حل است.

 

PDF to Word نام نرم افزاری است که فرمت های PDF را به سند های متنی برنامه WORD تبدیل می کند. این برنامه تمامی متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF را به راحتی به صورت یک فایل متنی در غالب برنامه word ارائه می دهد. این برنامه محصولی از شرکت Simpo Technologies می باشد.

 

تعدادی ویژگی ها و قابلیت های این برنامه را در زیر مشاهده می کنید:

- تبدیل کامل فایل PDF با تمامی محتویات به سند های متنی برنامه Word

- تغییرات اندازه به صورت خودکار و با توجه به نیاز کاربر

- پشتیبانی از خط فرمان برای انجام عملیات به صورت دستی

 - پشتیبانی از زبان های انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی ، ایتالیایی برای تبدیل

- توانایی تبدیل PDF های encrypt شده

- دارای 5 حالت مختلف برای تبدیل

- سازگار با تمامی ویندوزهای Win98/ME/NT/2000/XP/2003

و ... .

دانلود از لینک مستقیم

دنلود از لینک غیر مستقیم

پسورد : www.p30world.com




موضوع مطلب :

شنبه 89 تیر 26 :: 6:11 عصر
<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 771171
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است