سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

 

قرار دادن فایل ویدئویی به عنوان پس‏زمینه دسکتاپ ویندوز 7

تصاویر پشت‏زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‏بخشند. از این رو کاربران سعی می‏کنند تا زیباترین و جذاب‏ترین عکس‏ها را برای تصویر پس‏زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‏ها برای پشت‏زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‏اید که می‏توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‏زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‏کنید، این رویا به سادگی تحقق می‏یابد! هم‏اکنون با استفاده از این ترفند می‏توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‏زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‏تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‏تر خواهد شد.

 برای این کار:
در قدم اول نیازمند یک ابزار جانبی به نام Windows DreamScene هستیم.
نصب Windows DreamScene بر روی دو نوع ویندوز 7، 32 و 64 بیتی متفاوت است.
ابتدا باید مطمئن شوید ویندوزی که از آن استفاده می‏کنید 32 بیتی است یا 64 بیتی؛ برای پی بردن به این موضوع، بر روی Computer در منوی Start راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید. در پنجره ظاهر شده در قسمت System type نوع ویندوز درج شده است.

اکنون با توجه به ویندوز خود، یکی از فایل های زیر را دانلود نمایید.
Windows DreamScene مخصوص ویندوز 7 نسخه 32 بیتی:
http://www.tarfandestan.com/files/DreamScene_Win7_x32.zip
Windows DreamScene مخصوص ویندوز 7 نسخه 64 بیتی:
http://www.tarfandestan.com/files/DreamScene_Win7_x64.zip

برای نصب DreamScene در نسخه 32 بیتی:
پس از آن دانلود فایل DreamScene_Win7_x32.zip، آن را از حالت فشرده خارج کنید.
سپس فایل به نام Windows7-DreamScene-Enable.exe را با دو بار کلیک اجرا نمایید.
پس از (ترفندستان) مشاهده پنجره سیاه رنگ، کلیدی را به دلخواه فشار دهید تا نصب DreamScene آغاز شود.
مشاهده پیغام Windows 7 DreamScene installed without error به منزله نصب موفقیت‏آمیز آن است. کلیدی را فشار دهید تا پنجره بسته شود.
دقت کنید در طول نصب، یک بار فایل explorer.exe به طور اتوماتیک بسته و اجرا می‏شود (این موضوع با محو شدن نوار تسک‏بار و بازگشت آن پس از چند لحظه مشخص می‏شود). در صورتی explorer.exe بسته شد، اما اتوماتیک باز نشد (یعنی تسک‏بار همچنان ناپدید ماند) کافی است یک بار کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Delete را فشار دهید. در صفحه پدیدار شده Start Task Manager را انتخاب کنید. در پنجره Windows Task Manager از منوی File بر روی New Task کلیک کنید. سپس عبارت explorer.exe را وارد کرده و Enter بزنید تا تسک‏بار ظاهر شود.

برای نصب DreamScene در نسخه 64 بیتی:
پس از آن دانلود فایل DreamScene_Win7_x64.zip، آن را از حالت فشرده خارج کنید.
حال فایل DreamScene.dll را در مسیر Copy ،C:\Windows\System32 و Paste کنید.
همچنین فایل DreamScene.dll.mui را در مسیر Copy ،C:\Windows\System32\en-US و Paste نمایید.
سپس بر روی فایل Dscene.reg دو بار کلیک کنید (ترفندستان) و در پیغامی که نمایش داده می‏شود دکمه Yes را انتخاب نمایید.
اکنون نیازمندیم تا پروسه explorer.exe را یک بار باز و بسته کنیم. بدین منظور کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Delete را فشار دهید. در صفحه پدیدار شده Start Task Manager را انتخاب کنید. سپس در پنجره Windows Task Manager ابتدا به تب Processes بروید و در لیست موجود، explorer.exe را انتخاب کنید و بر روی دکمه End Process کلیک کنید (دقت کنید با این کار بایستی تسک‏بار ویندوز ناپدید شود). پس از این کار در همان پنجره Task Manager، از منوی File بر روی New Task کلیک کنید. سپس عبارت explorer.exe را وارد کرده و Enter بزنید تا تسک‏بار ظاهر شود.

پس از نصب موفقیت آمیز DreamScene، دیگر کار چندانی باقی نمی‏ماند.
اکنون کافی است بر روی یک فایل ویدئویی با فرمت WMV یا MPEG راست کلیک کنید و در منوی راست کلیک بر روی گزینه Set as Desktop Background کلیک کنید.
خواهید دید که فایل ویدئویی در پشت‏زمینه دسکتاپ نمایش داده می‏شود. (ترفندستان)
همچنین برای کنترل فایل ویدئویی پخش شده در صفحه دسکتاپ، بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و در منوی ظاهر شده گزینه Pause DreamScene را انتخاب کنید. برای ادامه پخش نیز، گزینه Play DreamScene را انتخاب نمایید.

تنها لازم به ذکر است، در صورتی که پس از انتخاب فایل ویدئویی و نمایش آن دیدید که نوشته‏های آیکن شورتکات‏های موجود در صفحه مقداری ناواضح شده است، عمل زیر را انجام دهید:
بر روی صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و Personalize را انتخاب نمایید. در پنجره ظاهر شده یکی از Themeهای موجود را انتخاب کنید (به عنوان مثال تم پیش‏فرض ویندوز به نام Windows 7). حال مجدد فایل ویدئویی را طبق روشی که در بالا توضیح داده شد به عنوان پشت‏زمینه دسکتاپ انتخاب کنید.

منبع سایت ترفندستان




موضوع مطلب :

جمعه 89 خرداد 28 :: 6:53 عصر

 

ترفندی ساده برای به اشتراک گذاری موزیک در نرم افزارهای چت و گفتگوی اینترنتی

افزارهای چت و گفتگو و پیام رسان همیشه از نرم افزارهای پرطرفدار در بین کاربران اینترنت بوده است .

در بین کاربران ایرانی Yahoo Messenger و سپس Google Talk از جایگاه ویژه ای برخوردار است . نرم افزار Skype هم از جمله آن نرم افزارهایی است که به نظرم با وجود قابلیتهای مفید متاسفانه در بین کاربران فارسی زبان طرفداران اندکی دارد که در آینده با آن بیشتر آشنا خواهیم شد .

از بحث دور نشویم …

تقریبا تمامی نرم افزار های پیام رسان قابلیت ارتباط صوتی را دارند که با استفاده از آن قادرید تا با دوستان خود به جای برقراری ارتباط نوشتاری به صورت صوتی در ارتباط باشید . به طور مثال در یاهومسنجر یا گوگل تالک تنها کافی است بر روی دکمه Call کلیک کنید تا پس از تایید طرف مقابل ، همانند یک ارتباط تلفنی شروع به گفتگو با هم کنید .

اما شاید علاقه داشته باشید تا یک موسیقی را که بدان علاقه مندید ، برای دوستتان نیز پخش کنید . در چنین مواقعی چه می کنید ؟

شاید بگویید میکروفون را به درگاه مخصوص ورودی صدا متصل کرده و مقابل اسپیکر قرار می دهیم تا صدای موزیک در حال پخش را با دوستمان به اشتراک بگذاریم .

عجله نکنید … این کار معایب بسیار زیادی دارد!

کیفیت بسیار پایین صدای نهایی ، نیاز به بلندکردن صدای اسپیکر ، نیاز به وجود میکروفون ، شنیدن صدای ناهنجار از اسپیکر به دلیل نزدیک شدن میکروفون به اسپیکر ، تنها برخی از معایب این کار است .

و یا تصور کنید قصد داشته باشید این کار را در مکانی شلوغ و یا حتی هنگامی که بقیه مشغول استراحت هستند بخواهید انجام دهید …

اما حتما برایتان جالب خواهد بود تا بدون نیاز به وجود میکروفون و یا داشتن مشکلات بالا و یا حتی بدون وجود اسپیکر و یا روشن بودن آن می توانید موزیک دلخواه خود را با دوستانتان با کیفیتی عالی به اشتراک بگذارید .

با ما همراه باشید …

 

همانطور که قبلا توضیح دادیم این کار هیچ نیازی به وجود میکروفون و یا اسپیکر ندارد ، تنها می بایست کارت صدا مادربرد شما نصب شده باشد .

برای این کار بر روی آیکون Volume در کنار ساعت ویندوز دو بار کلیک کنیدتا وارد بخش Master Volume شوید.

و یا می توانید با مراجعه به کنترل پنل و بخش Sounds and Audio Devices ، وارد باین بخش شوید .

در پنجره Master Volume وارد منوی Options شوید و گزینه Properties را برگزینید .

حال پنجره ای مشابه یکی از پنجره های زیر را (بسته به نوع کارت صدای خود) خواهید دید که می بایست بخش مربوط به ضبط صدا را انتخاب کنید :

و یا

با انتخاب بخش مربوط به Recording گزینه ای به نام Stereo Mix به چشم خواهد خورد .

آنرا نشانه دار کنید (تیک بزنید)

حال بر روی OK کلیک کنید تا مجددا به پنجره Master Volume باز گردید .

خوب حالا خواهید دید که بخش دیگری با نام Stereo Mix به این پنجره اضافه شده است .

در انتها تنها کافی است تیک گزینه Mute بخش Stereo Mix  را بردارید .

تمام شد .

حالا کافی است موزیک دلخواه خود را مثلا در نرم افزار Windows Media Player‌ و یا هر برنامه پخش کننده موزیک دیگر پخش کنید و در مسنجر خود بر روی دکمه Call کلیک کنید  . دوستتان صدای موزیک پخش شده در نرم افزار پخش کننده موزیک شما را با کیفیتی عالی خواهد شنید ! در این حالت شما نه نیازی به روشن بودن اسپیکر دارید و نه نیازی به وجود میکروفون .

» توضیح بیشتر : در واقع شما با فعال کردن بخش Stereo mix به صورت مجازی هر صدایی که در ویندوزتان پخش می شود را به ورودی کارت صدا متصل می کنید .

تصور کنید حتی می توانید وارد بازی مورد علاقه خود شده و در حالی که مشغول به بازی هستید دوستتان صداهای بازی که شما مشغول به آن هستید را خواهد شنید . و یا حتی می توایند صدای قسمتی از فیلم مورد علاقه خود را با دوستتان به اشتراک بگذارید و شاید دهها استفاده مفید دیگر …

توجه داشته باشید اگر همزمان قصد داشته باشید از میکروفون هم استفاده کنید ممکن است ، دوست شما صدایتان را به صورت اکو بشنود برای غیرفعال کردن این قابلیت بایستی مجددا بر روی آیکون Volume‌در کنار ساعت دابل کلیک کرده و گزینه Mute‌ بخش Stereo Mix‌ را علامت دار کنید.

منبع سایت شاهوار




موضوع مطلب :

جمعه 89 خرداد 28 :: 6:23 عصر

 

ساخت فایلهای متنی مخفی و جادویی با Notepad

ساده ترین و آشناترین فایلهای نوشتاری ، فایلهای متنی با پسوند txt هستند که در ویندوز این فالیها عموما با نرم افزار Notepad ساخته می شوند .

در ترفندی که امروز معرفی خواهیم کرد ، یاد خواهید گرفت تا چطور تنها با کمک سیستم عامل Dos و Notepad ویندوز ، یک فایل جادوئی با نوشته های مخفی بسازید که تنها خودتان قادر به مشاهده آن باشید !

حتی می توانید یک متن ثانویه نیز در نظر بگیرید تا اگر شخصی قصد مشاهده فایل متنی شما را داشت آن متن را ببیند … نه متن اصلی را !

این ترفند کاربردهای مختلف و جالبی می تواند داشته باشد .
به طور با استفاده از این ترفند جالب می توانید یک دفترچه خاطرات شخصی ساده را که تنها خودتان قادر به مشاهده آن هستید تهیه کنید واگر دیگران قصد مشاهده خاطرات شما را بدون اجازه شما داشته باشند یک متن ثانویه (و یا حتی خاطرات جعلی) را مشاهده کنند نه خاطرات اصلی شما را !

و یا فرض کنید شما نیز از جمله افرادی هستید که در سایتها شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگوی مختلفی عضو هستید و فعالیت می کنید و به دلیل تعدد Username ها و password ها قصد دارید تا همگی آنها را در جایی ذخیره داشته باشید تا هر موقع احتیاج داشتید با مراجعه به لیست تهیه شده خودتان به راحتی وارد سایت مورد نظر شوید . اما کافی است تا لیست شما در اختیار یک غریبه قرار گیرد تا به راحتی به تمامی اطلاعات شخصی و مجازی شما دسترسی پیدا کند . اما با استفاده از ترفندی که امروز معرفی خواهیم کرد می توانید مطمئن باشید که کسی غیر از خودتان امکان دستیابی به فایل txt‌ تهیه شده را نخواهد داشت و یا حتی با کمی زیرکی می توانید username‌ و password‌ های جعلی را در نظر بگیرید و به عنوان متن ثانویه در نظر بگیرید تا شخصی که قصد دسترسی به اطلاعات شما را دارد را سر کار گذاشته و به به ریشش بخندید !

و صدها مثال کاربردی دیگر …
فکر می کنم هر چه زودتر بریم سراغ آموزش بهتر باشه … با ما همراه باشید …

 برای این کار ابتدا با تایپ عبارت cmd در بخش Run‌ ویندوز وارد پنجره Command Prompt شوید تا امکان دستیابی به سیستم عامل Dos را داشته باشید .

حال به مسیری که قصد ساختن یک فایل جادویی را دارید بروید .

»» دقت داشته باشید این مسیر حتما باید یکی از درایوهایتان که نحوه پیکربندیِ فایل سیستم آن NTFS است باشد و اگر درایوتان FAT  یا FAT32 باشد چنین ترفندی عملی نخواهد بود .

خوب حالا اسم دو فایل txt‌ را در ذهن خود در نظر بگیرید .
به طور مثال من دو اسم shahvar.txt‌ و safa.txt را در نظر می گیرم و آن را در ریشه درایو C ایجاد می کنم  . در پنجره Command Prompt ابتدا نام برنامه Notepad  را نوشته و سپس اولین نام انتخابی خود را تایپ کرده و سپس یک دو نقطه (:) تایپ کرده و پس از آن نام فایل انتخابی دوم خودتان را بنویسید و سپس کلید Enter را در صفحه کلید بزنید .
توضیح اینکه : اسم فایل اول اسم نهایی فایل ذخیره شده و اسم دوم در حقیقت رمز عبور برای دستیابی به فایل است پس آنها را به خاطر بسپارید .

پس از این کار بلافاصله برنامه notepad ویندوز اجرا شده و پنجره پیغامی را همانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد :
با کلیک بر روی دکمه Yes پیغام داده شده را تایید کنید .

حالا متنی را قصد دارید تا در حالت عادی مخفی باشد را تایپ کرده و فایل را ذخیره کنید

خوب کار تمام است !
می توانید در ویندوز وارد مسیری که فایل txt را ایجاد کرده بودید شوید و آن را اجرا کنید …

بله شما هیچ متنی را در فایل ذکر شده نخواهید یافت !
فایلی که به این شیوه ایجاد کردید در حالت معمول در ویندوز ، Dos‌ و هیچ جای دیگری قابل اجرا نیست و برای نمایش متون آن نیاز به کلمه عبور خواهید داشت …
کدام کلمه عبور ؟
بله درست حدس زدید … همان نام دوم فرضی که انتخاب کردیم … اما چطور باید از کلمه عبور برای نمایش فایل استفاده کنیم ؟
جواب ساده است … کافی است دقیقا همان دستوری را که برای ایجاد فایل در محیط Dos وارد نمودید را مجدداً تایپ کنید و Enter‌ را بزنید .. اینبار چون این فایل را از قبل ایجاد کرده بودید به جای ایجاد فایل جدید فایل ساخته شده قبلی را با متون مخفی شده خود خواهید یافت …

خوب حالا می توانیم یک متن ثانویه هم در نظر بگیریم تا بازدید کننده از همه جا بی خبر فایلمان به جای مشاهده متن اصلی متن جعلی را مشاهده کند …
می تونید حدس بزنید چه باید کرد ؟ جواب خیلی ساده است …

اگر دقت کرده باشید هنگامی که در ویندوز فایلی را که با این ترفند ایجاد کرده اید را بازگشایی می کردید یک فایل txt بدون متن را مشاهده می کردید و خبری از متون مخفی نبود … کافی هست فایل را در ویندوز به شیوه معمول باز کنید و متن ثانویه خود را نوشته و آن را ذخیره کنید در این حالت اگر فایل به صورت معمول بازگشایی شود یک متن را خواهید دید و اگر با استفاده از کلمه عبورتان اجرا شود متن دیگری را نمایش خواهد داد …

آموزش کامل این روش را می توانید در یک فایل SWF به صورت تصویری دریافت کنید

» دریافت آموزش ساخت فالیهای متنی مخفی و جادویی با Notepad ویندوز (به صورت تصویری swf)

» حجم : 2 مگابایت

منبع سایت شاهوار




موضوع مطلب :

جمعه 89 خرداد 28 :: 6:15 عصر

 

با رایانه‌تان تماس تلفنی بگیرید و به تماس‌هایتان جواب دهید !

کنید در حال کار با لپ‌تاپتان هستید و تلفن همراه‌تان زنگ می‌خورد . مجبورید دست از کار با کامپیوتر بکشید و با تلفن‌تان صحبت کنید .

اما احتمالا خبر ندارید که در ویندوز7 می‌توانید به جای این کار با کامپیوترتان به تلفن‌ها پاسخ دهید !

برای این کار شما تنها نیاز به یک رایانه دارید که دارای بلوتوث باشد.

با انجام تنظیمات کوچکی در ویندوز 7 می‌توانید از میکروفون و اسپیکر لپ‌تاپتان (یا کامپیوتر شخصی) به جای هندسفری موبایل استفاده کنید .

در این حالت گوشی شما زنگ میخورد و همان طور که در حال کار با کامپیوتر هستید و بدون اینکه دست به تلفن همراهتان بزنید با استفاده از رایانه‌تان به تماس‌ها پاسخ می‌دهید و با دوستانتان صحبت می‌کنید . تلفن همراه‌تان هم میتونه 10ها متر دورتر از رایانه‌تان باشد …

در این حالت صدای طرف مقابل ، از اسپیکر‌های رایانه و صدای شما هم از طریق میکروفون لپ‌تاپتان به گوش طرف مقابل می‌رسد .

 برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

-  بلوتوث تلفن همراه و کامپیوترتان را روشن کنید.

- در کادر جستجوی منوی Start ویندوز 7 ، کلمه Bluetooth را تایپ کرده و آیکون آن را اجرا کنید .

-  بر روی Add Device کلیک کنید . منتظر بمانید تا بلوتوث رایانه گوشی شما را پیدا کند .

- مراحل را جهت نصب ادامه دهید و پیام های دریافت شده در رایانه و تلفن همراه را تایید کنید .

خوب حالا همه چی آماده است .

بر روی آیکونی که مربوط به گوشی شماست دو بار کلیک کنید .

حالا می‌بایست پنجره‌ای شبیه پنجره زیر مشاهده کنید :

خوب کار تمام است .

فکر کنم مابقی ماجرا دیگه مشخصه .

از همین بخش میتوانید :

1-با کلیک بر روی اولین دکمه Connect میتونید از GPRS روی گوشی‌تان بر روی کامپیوتر استفاده کنید . (مناسب برای نوت‌بوک‌ها -در این صورت حتی در سفر هم میتونید از اینترنت در لپ‌تتان استفاده کنید و مثلا در جی‌تاک آنلاین باشید)

2- با تایپ هر شماره‌ای در کامپیوتر و فشردن دکمه Call میتونید تماس بگیرید .

3- با کلیک بر روی سومین دکمه میتوانید ، یک موزیک را در تلفن همراه‌تان پخش کنید و صدای آن ، به جای پخش از گوشی ، از اسپیکر رایانه‌تان پخش خواهد شد !

4- و بالاخره با کلیک بر روی آخرین دکمه اسپیکر و میکروفون رایانه ‌تان تبدیل به یک هندسفری بلوتوث میشه که به صورت اتوماتیک پس از اولین زنگ به گوشی ، ارتباط تلفنی برقرار شده و می توانید با دوستان از طریق میکروفون کامپیوتر صحبت کنید و صدای دوستتان را هم از اسپیکر رایانه بشنوید . استفاده از این قابلیت خصوصا در نوت‌بوک‌ها و نت‌بوک‌ها به دلیل همراه داشتن میکروفن و اسپیکر داخلی شدیدا توصیه میشود و میتوانید به آسانی همچنان که به کار با رایانه شخصی تان مشغولید به تماس های تلفنی هم پاسخ دهید .

همچنین در بخش پایین همین پنجره می‌توانید از طریق بلوتوث به محتویات تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید – از اطلاعات نسخه پشتیبان بگیرید و یا فایلی را به تلفن‌همراه‌تان انتقال دهید .

منبع سایت شاهوار




موضوع مطلب :

جمعه 89 خرداد 28 :: 6:11 عصر

 

انتقال Add list ها از یک ID به ID دیگر

سلام به دوستان گلم امروز هم با یه موضوع جدید اومدیم که مشکل همه ای دوستانی که می خواهند ادد لیست های آیدی قبلشون را به آیدی جدیدشون بفرستن حل کنیم پس مراحل ذکر شده در پایین را به ترتیب انجام بدیند اگر هم مشکلی براتون پیش اومد می تونید به هم ایمیل بزنید در کمترین زمان جوابتونا میدم و مشکلتونا حل می کنم.

در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر یکی از مشکلات کاربران پس از ساخت ID جدید این بود که تمامی Add list های خودشان را در ID قبلی از دست میدادند. اما در یاهو7 قابلیتی به یاهو مسنجر افزوده شد که به وسیه آن میتوانید تمامی Add های خود را در ID قبلی به ID جدیدی که ساختید انتقال دهید. این عمل به سادگی و با یک ترفند قابل انجام است.

برای این کار:
ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است login بشوید.
سپس ID جدید را که میخواهید Add list هایتان را به آن اضافه کنید add کنید.
بعد از add شدن ID جدید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Send My Messenger List را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده ، ID دوستانی را که میخواهید انتقال یابند را تیک زده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.
حال پیغامی را مبنی بر اینکه تعداد مشخصی از دوستانتان به ID جدید انتقال یافته اند مشاهده خواهید کرد.
در مرحله پایانی میبایست با ID که add list را برایش فرستاده اید لوگین بشوید.
به محض ورود با پیغامی روبرو خواهید شد که باید بر روی View Contacts کلیک کرده تا ID های فرستاده شده را دریافت کنید.
حال تمامی add list های ID قبل را در ID جدید خود دارید.

منابع دیگه نداره این مطلب از دست نوشته های خودم بودپوزخند




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 خرداد 23 :: 5:1 عصر

 

ترفند های رجیستری

فعال یا غیر فعال کردن Log Off در Start Menu : به آدرس زیر در رجسیتری بروید و نام StartMenuLogoff را از نوع DWORD در آن ایجاد کنید . روی آن دوبار کلیک کنید . مقدار صفر Log Off را حذف می کند و یک آن را بر می گرداند .
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

فعال یا غیر فعال کردن Search در Start Menu : به آدرس زیر در رجسیتری بروید و نام NoFind را از نوع DWORD در آن ایجاد کنید . روی آن دوبار کلیک کنید . مقدار یک Search را حذف و صفر آن را بر می گرداند .
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

فعال یا غیر فعال کردن Propeties : به آدرس زیر در رجسیتری بروید و نام NoDispCPL را از نوع DWORD در آن ایجاد کنید . روی آن دوبار کلیک کنید . مقدار یک آن را حذف و صفر آن را بر می گرداند .
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System

فعال یا غیر فعال کردن My recent Documents : به آدرس زیر در رجسیتری بروید و نام NoRecentDocsHistory را از نوع DWORD در آن ایجاد کنید . روی آن دوبار کلیک کنید . مقدار یک آن را حذف و صفر آن را بر می گرداند .
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

 

منبع سایت آی تی کاربری



موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 خرداد 20 :: 10:43 صبح

 

برگرداندن Folder Options به روشی آسان !!

با ورود این ویروس جدید که قسمت Folder Options رو حذف میکنه ، دیگه داد همه از دستش در اومده ! آنتی ویروس ها معمولا بعد از شناسایی این گونه ویروس ها ، دیگر نمی توانند تاثیراتی که آنها بر جای گذاشتند ، برگردانند . برای مثال حذف شدن Run و یا search از منوی استارت . در این روش می توانید تمامی این اثرات را ، بعد از نابود کردن ویروس ، خنثی کنید .
  1. در منوی استارت Run را اجرا کنید .
  2. عبارت gpedit.msc را تایپ کنید .
  3. در قسمت User configuration وارد Administrative templates شوید و Start menu and Taskbar را انتخاب کنید .
  4. عبارت Remove user"s folder from start menu را پیدا کنید و روی آن دربار کلیک کنید .
  5. disabled را انتخاب کنید و ok را بزنید .
می توانید در همین قسمت ، مشکلاتی از قبیل حذف Search و Run را هم اصلاح کنید .

منبع سایت آی تی کاربردی



موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 خرداد 20 :: 10:26 صبح
1   2   3   4   5   >   
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 770502
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است