سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

آموزش چگونگی ارتباط دو کامپیوتر از طریق خط تلفن

در این مبحث به آموزش ارتباط دو کامپیوتر که ترجیحا سیستم عامل ویندوز XP را دارند خواهیم پرداخت. در این ارتباط ما از Incoming Dial-Up Connection استفاده می کنیم. یقینا این تنها روش برای ارتباط میان دو سیستم نیست. شما می توانید از کابل link موازی یا سریال، USB، یا حتی تکنولوژی بی سیم مادون قرمز موسوم به Infrared و یا Bluetooth برای ارتباط، استفاده کنید. که در پست های آتی به آن ها پرداخته خواهد شد.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که خواسته باشید از بیرون از منزل مثلا در اداره به کامپیوتر شخصی خود دسترسی داشته باشید یا حتی برعکس؟ یا مثلا سایتی را طراحی کرده اید و اکنون می خواهید در یک زمان معین بدون انتقال آن به اینترنت، سرعت بارگذاری صفحات آن را به صاحب کار نشان دهید؟ یا از اینترنت دایمی اداره تان استفاده کنید؟ ( که خیلی ها رو دیدم همین کار رو انجام می دن و کلی ذوق می کنند ). یا به طور کلی تر از منابع متصل به سیستم مانند چاپگر یا اسکنر استفاده کنید؟

قبل از این که استارت کار را بزنیم توجه کنید که ویندوز XP در یک زمان از یک اتصال تلفنی و نه بیشتر استفاده می کند. اگر تعداد بیشتری سیستم را می خواهید از این طریق به هم وصل کنید باید سراغ Windows 2000 Server و یاWindows.Net Server 2003 را بگیرید. زیرا این ویندوزها هیچ محدودیتی ندارند و حتی به مراتب کار با آن ها جالب تر است. بهتر است که بدانید در این وضعیت سرعت انتقال داده ها ما بین 28.8 تا Kbps 33.6 خواهد بود حتی اگر دو کامپیوتر از مودم های 56 Kbps استفاده کنند، چرا که برای سرعت بالاتر باید بین شرکت مخابرات و کامپیوتر سرور خط تلفن دیجیتال E1 و یا در خارج T1 کشیده شده باشد.

البته این عمل ضعف بسیار بالایی دارد و آن هم مسائل امنیتی است که از طریق ترفندهای مختلف قابل حل است. هنگامی که یک Dialup Server را تنظیم می کنید، بصورت پیش گزیده، توانایی استفاده از منابع به اشتراک گذاشته شده تمام شبکه نیز داده می شود، و این موضوع هر چند جالب و مفید است اما می تواند بسیار خطرناک نیز باشد. البته تنها کاربرانی می توانند به یک کامپیوتر Dialup Server متصل شوند که برایشان سطح دسترسی تعریف شده باشد. اما چنان چه اسم و رمز کاربری تصادفا یا عمدا در اختیار یک فرد مشکل دار و با نیت سوء قرار گیرد، قطعا همه شبکه در خطر خواهد بود.

ضمنا سیستم فایل NTFS و تنظیم صحیح حق دسترسی ها می تواند مفید باشد، اما کافی نیست. علاوه بر این که اگر از دیوار آتش استفاده می کنید، کاربرد Dialup Server باعث رد شدن آن خواهد شد و هکرها به راحتی می توانند آن را دور بزنند و به شبکه نفوذ و اعمال خویش را تحقق بخشند. بنابراین در استفاده از آن دقت کنید و در شبکه های وسیع حتی الامکان از انجام آن خودداری کنید. اما تنظیم سرور و استفاده از باز شماره گیری (Callback): به عنوان یک اصل بدیهی ابتدا از تنظیمات مودمتان و درستی کارکرد آن مطمئن شوید. سپس مراحل زیر را به دقت طی کنید:

1) با یک حساب دارای سطح دسترسی مدیر ( Administrator) وارد ویندوز شوید.
2) به قسمت Network Connections بروید ( به کنترل پانل و از آنجا Network Connections را انتخاب کنید).
3) بر روی Create a new connection که در پانل سمت چپ واقع شده است، کلیک کنید. پنجره اولی که باز می شود برای خوش آمد گویی و معرفی است، کلید Next را بفشارید.
4) در پنجره بعدی که مطابق شکل زیر است گزینه ی آخر یعنی Set up an advanced connection را انتخاب کنید و Next را بفشارید.

amoozesh by pedram-software

5) در پنجره بعد گزینه ی اول را انتخاب و مجددا کلیک Next را بفشارید.

amoozesh by pedram-software

6) در پنجره بعد مودمی را که می خواهید به درخواست های اتصال پا سخگو باشد، انتخاب کنید. دقت کنید که بر اساس تاکید خود مایکروسافت هم تنها یک اتصال همزمان ممکن است. از طریق کلید Properties هم می توانید ویژگی های مودم انتخاب شده را تغییر دهید . پیشنهاد می شود آن ها را در همان حالت دیفالت یا پیش فرض نگه دارید و با فشردن کلید Next به مرحله ی بعدی بروید.

amoozesh by pedram-software

7) در پنجره بعدی باید معلوم کنید که آیا می خواهید VPN -Virtual Private Network را پشتیبانی کنید؟ بهتر است همان حالت دیفالت که No می باشد را انتخاب و به پنجره بعدی بروید.

8) در این پنجره فهرست کاربران ویندوز نمایش داده می شود. می توانید از طریق فشردن کلید Add یک حساب کاربری در ان سیستم برای خود ایجاد کنید . پس از پر کردن فیلدهای کادر New User کلید Ok را بفشارید، هم اکنون حساب کاربرای شما ایجاد شده و در لیست قرار گرفته است به کمک کلید Properties می توانید رمزعبور کاربر را تغییر دهید . اما تب Callback که در این پنجره قرار گرفته برای چیست؟ همان گونه که از اسم آن پیداست اگر شما بازشماره گیری را فعال کنید، پس از اتصال شماره گیرنده به کامپیوتر و بررسی درستی اجازه ورود، ارتباط قطع می شود و Dialup Server با شماره هایی که از شماره گیرنده دریافت کرده است و یا شما تعیین کرده اید، تماس خواهد گرفت.

amoozesh by pedram-software

در این تب سه گزینه رادیویی وجود دارد اولی Do not allow callback که این امکان را غیر فعال می کند و بصورت دیفالت انتخاب شده است. دومی Allow the caller to set the callback number که اگر آن را انتخاب کنید پس از ارتباط پنجره ای ظاهر خواهد شد که تقاضای شماره تلفن می کند. این در مواقعی مفید است که بخواهید هزینه تماس بر عهده Dialup Server باشد.

گزینه سوم یعنی Allow use the following callback number نیز به شما این امکان را می دهد که از قبل شماره را مشخص کنید که از نظر امنیتی اهمیت دارد. در این حالت فقط از یکجا و با یک شماره تلفن می توان تماس گرفت و نه از جای دیگر.

9) در پنجره بعدی گزینه های مربوط به شبکه نشان داده می شود. برای غیر فعال کردن امکان دسترسی به شبکه محلی، بر روی گزینه ی Internet Protocol - TCP/IP دو بار کلیک کنید و در پنجره ای که ظاهر می شود، گزینه Allow Callers to access my local area network را غیر فعال کنید. اگر از برنامه هایی استفاده می کنید که نیاز به دانستن شماره IP کامپیوتر مقابل دارند، مانند بازی های تحت شبکه و یا برنامه VNC می توانید در قسمت TCP/IP شماره IP مشخصی را برای کامپیوتر متصل شده تعیین کنید. در غیر اینصورت شماره به وسیله DHCP برنامه به صورت خودکار داده می شود.

amoozesh by pedram-software

10) در این مرحله کار به اتمام می رسد و با فشار کلید Finish می توانید حاصل کار خود را که ایجاد یه Incoming ساده است در قسمت Network Connections ببینید.

حال شما به سراغ سیستم دیگر بروید و همان گونه که یک کانکشن دیال آپ برای اتصال به اینترت و آی اس پی تان در قبل می ساخته اید، ایجاد کنید. اینبار به جای کلمه عبور و اسم رمز مقادیر قبلی را که در بند 8 ذکر شد وارد کنید و بجای تلفن، شماره تلفن Dialup Server را.

توجه! توجه! اگر پس از اتمام مراحل کار, مودم شما به تماس ها پاسخ نمی دهد به قسمت Properties مودمتان واز آنجا به تب Advanced بروید و در کادر Extra Initialization commands عبارت ats0=x را وارد کنید که در آن x بیانگر تعداد زنگ هایی است که پس از آن مودم به تلفن پاسخ می دهد . برای مثال ats0=1 پس از یک زنگ به تلفن پاسخ می دهد .

amoozesh by pedram-software

منبع سایت آی تی




موضوع مطلب :

دوشنبه 89 خرداد 17 :: 10:40 صبح

 

سامسونگ گوشی هوشمند مچی ساخت

27-02

از این گوشی فقط نمونه اولیه آن ساخته شده که دارای صفحه نمایش OLED و صفحه کلید لمسی است که قابلیت انعطاف‌پذیری دارد و به هر ضربه و حرکتی واکنش نشان می‌دهد. بر اساس تصاویری که از این گوشی ساعت مچی منتشر شده، ظاهر شکیلی دارد و فرم آن کشویی است. اطلاعات بیشتر درباره این گوشی و اینکه آیا به تولید انبوه می‌رسد یا خیر، هنوز ارائه نشده است.

منبع سایت دنیای موبایل




موضوع مطلب :

دوشنبه 89 خرداد 17 :: 10:35 صبح

 

چهار شماره در یک گوشی

27-03

شرکت آمریکایی موتورولا با همکاری شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های مخابراتی در هند، درصدد عرضه تراشه iSIM است که به سیم‌کارت اصلی ضمیمه می‌شود. بر این اساس به کاربر امکان دسترسی به سه شماره دیگر علاوه بر شماره اصلی را بر روی یک سیم کارت واحد می‌دهد.iSIM یک قطعه نازک سیلیکون است که روی آن مدارات مجتمع جهت ایجاد یک تراشه قرار دارند و قادر است به سیم کارت اصلی ضمیمه شده و سرویس‌های اضافی که می‌تواند از طریق کیت ابزار سیم‌کارت کنترل شود، ارائه دهد. هر iSIM از چهار IMSI پشتیبانی می‌کند و هر پروفایل IMSI می‌تواند از یک شماره تلفن پشتیبانی کند. کاربران می‌توانند بین شماره‌های مختلف به شبکه‌های مختلف یا در همان شبکه بدون تغییر سیم‌کارت سوئیچ کنند.
هر IMSI معمولا دارای شماره 15 رقمی‌است که داخل سیم‌کارت یک تلفن ذخیره شده و توسط گوشی به شبکه ارسال می‌شود. موتورولا هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای عرضه iSIM در طول همین فصل به بازار هند است.

منبع سایت دنیای موبایل
 




موضوع مطلب :

دوشنبه 89 خرداد 17 :: 10:33 صبح

 

معرفی موبایل مایکروسافت؛غول نرم‌افزار

مایکروسافت هفته گذشته در یک نشست خبری در سانفرانسیسکو از دو گوشی خود با نام ‌های Kin 1 و Kin 2 رونمایی کرد.  معرفی موبایل مایکروسافت؛غول نرم‌افزار

Kin1  و Kin 2 مایکروسافت دو گوشی هوشمندی هستند که برای دسترسی به شبکه ‌های اجتماعی طراحی شده اند.
در جریان برگزاری نش
ست خبری مایکروسافت، درک اسنایدر (Derek Snyder)، مدیر بازاریابی این شرکت اعلام کرد که این گوشی‌ ها توسط شرکت شارپ ساخته می ‌شود و قرار است از طریق ورایزون وایرلس در ماه مه به بازار آمریکا و از طریق وودافون از پاییز امسال در بازار آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس عرضه شود.
وی افزود: این گوشی‌ ها فیدهای مختلف از سرویس‌ های اجتماعی همچون فیس بوک و مای اسپیس را در کنار یکدیگر قرار می‌ دهد و نرم ‌افزاری که در این گوشی‌ ها تعبیه شده زمان به اشتراک گذاری عکس و نظرات را در شبکه‌ های اجتماعی کاهش داده است.

معرفی موبایل مایکروسافت؛غول نرم‌افزار

گوشی ‌های Kin مایکروسافت کشویی هستند، از صفحه نمایش لمسی برخوردارند و ظاهری شبیه گوشی‌ های Sidekick دارند که توسط Danger ساخته و در سال 2008 توسط مایکروسافت خریداری شد. مایکروسافت این اقدام را در رقابت با گوشی آیفون اپل و گوگل برای عرضه گوشی مبتنی بر سیستم عامل آندرویید انجام داده است.

گوشی‌ های Kin 1 و Kin 2 با موتور جست ‌وجوی بینگ و نرم‌افزار چند رسانه ای Zune که در سال 2006 برای رقابت با آیپاد اپل معرفی شد، سازگار هستند. روبی باک (Robbie Bach)، مدیر بخش موبایل و سرگرمی ‌های مایکروسافت در این نشست خبری اعلام کرد که این گوشی ‌ها برای نسل جوان ‌تر که زندگی اجتماعی نخستین اولویت آنهاست، طراحی شده است.

وی افزود: این گوشی‌ ها مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون 7 طراحی شده اند.معرفی موبایل مایکروسافت؛غول نرم‌افزار
باک اعلام کرد: مایکروسافت تاکنون نرم‌افزارهای ویژه ای برای گوشی ‌های پیشرفته ارایه کرده که امکان دسترسی به اینترنت و ارسال ایمیل را فراهم می ‌کنند. در ماه فوریه این شرکت از سیستم عامل ویندوز فون 7 رونمایی کرد که برای دیگر محصولات مایکروسافت از قبیل Zune و Xbox نیز قابلیت استفاده دارد.
براساس این گزارش Turtle نام مستعار  Kin One است که کشویی است و از صفحه کلید سخت ‌افزاری QWERTY پشتیبانی می‌ کند. طراحی این گوشی بسیار کوچک و ظریف است و به راحتی در دست جای می‌ گیرد.

Kin One  دارای دوربین 5 مگاپیکسلی است و از 4 گیگابایت حافظه داخلی، GPS  و قابلیت چند لمسی پشتیبانی می ‌کند.
اما گوشی Kin Two با نام مستعار Pink به بازار می‌ آید. این گوشی هم کشویی است و از صفحه کلید کامل QWERTY پشتیبانی می ‌کند.معرفی موبایل مایکروسافت؛غول نرم‌افزار

دوربین Kin Two 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو HD است. حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایتی است و هر دو این گوشی‌ ها از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می ‌کنند.

 

منبع: Marketwatch




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 خرداد 16 :: 11:30 صبح

 

صداهایی که از هارد به گوش می رسد چیست؟

فرض کنید که در حال کار با کامپیوتر خود هستید و روی فایلی دابل کلیک می کنید که در نتیجه نرم افزار اجرا کننده آن احضار و اجرا می شود تا آن فایل را برای شما باز کند. این عمل در بسیاری از کامپیوتر ها بین 10 تا 30 ثانیه طول می کشد.

در طول این مدت صداهای خفیفی از هارد دیسک خود می شنوید از صداهایی که شنیده می شود به نظر می رسد کارهایی در حال انجام است اما چه کارهایی؟

در هارد دیسک ها یک بازو وجود دارد که هدهای خواندن و نوشتن را نگه می دارد. این بازوها می توانند هدهای خواندن و نوشتن را به سمت مرکز یا لبه های دیسک حرکت دهند. قطر یک هارد دیسک نرمال در حدود 5 اینچ یا 12.5 سانتی متر است بنابراین این بازوها می توانند در حدود 2اینچ یا 5 سانتی متر در راستای شعاع دیسک حرکت کنند.

سرعتی که این بازوها می توانند حرکت کنند حیرت انگیز است. این بازوها بسیار سبک هستند و محرک آنها قوی و بسیار دقیق است. این بازوها می توانند در صورت لزوم صدها بار در هر ثانیه در مقابل دیسک جلو و عقب بروند. اگر درباره اساس کار یک اسپیکر هم بخواهید بدانید تفاوت زیادی با این سیستم ندارد. اسپیکر هم دارای یک مخروط سبک وزن است که قادر است با سرعت 400 بار در ثانیه نوسان کند و تولید صوت نماید.

همانطور که بازوی هارد دیسک با سرعت زیاد در حال حرکت به جلو و عقب است نوساناتی تولید می کند که این نوسانات همان صدایی را تولید می کنند که ما می شنویم. چرا زمانیکه بر روی یک فایل کلیک می کنیم هد هارد دیسک باید این مقدار حرکت کند که چنین صداهایی از آن شنیده شود؟

سه چیز باعث این حرکت ها می شوند:

ــ وقتی یک فایل مثلاً یک فایل Excel را باز می کنید. هارد دیسک شما باید خود نرم افزار را همراه با تعدادی فایل DLL (مخفف dynamic link libraries ) که از آن نرم افزار پشتیبانی می کنند فرا خوانی کند. این فایل ها جمعاً 10 تا 20 مگابایت حجم دارند و در قسمتهای مختلف هارد قرار گرفته اند. فرا خوانی 20 مگابایت اطلاعات زمان کمی نمی گیرد و هد هارد دیسک ما باید هزاران بار جلو و عقب برود تا این اطلاعات را جمع آوری کند.

ــ فراخوانی خود فایل اطلاعاتی. در حقیقت هدف شما از اجرای یک نرم افزار دسترسی به اطلاعات موجود در فایل مورد نظرتان است. برای این منظور سیستم عامل شما (مثلاً ویندوز XP) باید هد هارد دیسک را به دایرکتوری که فایل شما در آن واقع است راهنمایی کند و از وجود فایلی با این نام اطمینان حاصل کند، و سپس آن فایل را پیدا کند و سپس احتمالاً باید یک دوجین تکه از فایل مورد نظر را بخواند تا کل فایل را فراخوانی کند.

ــ اگر در هنگام انجام این پروسه رم شما پر از اطلاعات شده باشد آنگاه سیستم عامل شما قسمتی از رم را روی هارد دیسک خالی می کند. و هنگامی که نرم افزار شما در حال اجراست سیستم عامل شما میلیونها بایت اطلاعات نرم افزار و فایلهای DLL را روی هارد دیسک می ریزد. برای انجام این وظایف هد هارد دیسک بارها باید حرکت کند تا وظایف خود را به خوبی انجام دهد. حال به خوبی می دانید که چرا هارد دیسک شما چرا چنین صدایی هنگام کار می دهد. حقیقت اینست که با یک کلیک ساده هارد دیسک شما کار سنگینی انجام می دهد.

منبع سایت بی کلک دات کام




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 خرداد 16 :: 11:15 صبح

 

دلیل تغییر چهره‌ی صفحه فیلترینگ چه بود؟

مدیر کل مهندسی عملیات و هماهنگی شبکه دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت درباره دلایل تغییر صفحه فیلترینگ که از روز نهم فروردین‌ماه با ظاهر جدید نمایش داده شد گفت: دلیل تغییر چهره‌ی صفحه فیلترینگ چه بود؟طرح صفحه فیلترینگ بر اساس مصوبه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد، تغییر کرد.

حسن کریمی - مدیر کل مهندسی عملیات و هماهنگی شبکه دیتا شرکت ارتباطات زیرساخت - در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: درواقع مرجع تصمیم‌گیرنده در زمینه فیلترینگ این کار گروه است و ما مجری مصوبات آن هستیم.

او ادامه داد: در برخی کشورها صفحه فیلترینگ به صورت هوشمند است، یعنی اگر کاربری به سایتی مراجعه کند که فیلتر شده باشد، صفحه به‌صورت هوشمند نیاز کاربر و عبارت و موضوع مورد جست‌وجوی کاربر را تشخیص داده و لینک‌های مجاز مرتبط را در اختیارش قرار می‌دهد.

وی گفت: به عنوان مثال اگر کاربر به سایتی خبری، یا سایت یا وبلاگی که مثلا با موضوع خانواده مرتبط است، مراجعه کند صفحه فیلترینگ هوشمند، موضوع را تشخیص داده و سایت‌ها و لینک‌های مرتبط خبری یا خانواده را در اختیار کاربر می‌گذارد، تا کاربر بتواند از آن استفاده کند.

دیر کل مهندسی عملیات و هماهنگی شبکه دیتا زیرساخت گفت: صفحه فیلترینگ جدید که در برخی سایت‌ها به‌عنوان هوشمند یاد شده، هوشمند نیست اما به‌دلیل طراحی موضوعی آن، اهداف یک صفحه فیلترینگ هوشمند را محقق می‌کند. به گفته او این صفحه سایت‌ها و لینک‌ها را که در هفت موضوع دسته‌بندی شده در اختیار کاربر قرار می‌دهد و کاربر می‌تواند براساس نیاز خود از آن‌ها استفاده کند.

کریمی در ادامه اظهار کرد: مزیت صفحه جدید فیلترینگ نسبت به صفحه قبلی، راهنمایی کاربر بر اساس موضوع مورد نیاز است. به گزارش ایسنا کاربران اینترنت در ایام تعطیلات نوروز به‌دنبال ورود به سایت‌هایی که طبق قانون فیلتر شده‌اند با صفحه‌ای جدید مواجه شدند که با تبریک سال نو کاربر را به سایت‌های مجاز فعال در حوزه‌های مختلف هدایت کرده و دیگر عبارت قرمز رنگ "مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان‌پذیر نمی‌باشد" را نمایش نمی‌داد.

در صفحه جدید فیلترینگ سایت‌ها که کاربران با آن مواجهند، سایت‌هایی در حوزه‌های فرهنگ و مذهب، خبری، خانواده، سرگرمی و علمی، خدمات اینترنتی و شبکه اجتماعی معرفی شده‌اند تا پاسخگوی نیاز کاربر باشند. در صفحه فیلترینگ قبلی عبارتی با این مضمون که "درصورتی که این سایت به اشتباه فیلتر شده باشد با لینک زیر (آدرس ایمیلی که معرفی شده بود) تماس بگیرید" مشاهده می‌شد، در صفحه جدید هم با اعلام اینکه "با استناد به قانون جرایم رایانه‌ای دسترسی به تارنمای فراخوانده شده امکان‌پذیر نمی‌باشد" آدرس ای‌میلی برای رسیدگی به اعتراضات قرار داده شده است.

منبع تازهای کامپیوتر




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 خرداد 16 :: 11:4 صبح

 

نرم افزار پرتابل دانلود عکس های سایت گوگل Google Image Downloader 1.0.2

Google_Image_Downloader_1.0.2_Portable_[www.MihanDownload.com].jpgبرای اینکه بتوان در دنیای اینترنت به جستجوی موضوعات مختلف پرداخت باید از موتورهای جستجوگر اینترنتی استفاده کرد. تا به حال موتورهای جستجوگر مختلفی در اینترنت قرار داده شده اند که روزانه به کاربران در پیدا کردن موضوعات مورد نظرشان کمک های بسیار زیادی می کنند. در این میان موتور جستجوگر گوگل جز پرطرفدارترین موتورهای جستجوگر اینترنتی می باشد و مطمئنآ اکثر شما برای جستجوی مطالب مورد نظرتان از این موتور جستجوگر استفاده کرده اید. همانطور که می دانید این سایت دارای چندین بخش مختلف است که یکی از بخش های پر طرفدار آن مربوط به جستجوی عکس میباشد. در واقع شما برای پیدا کردن عکس های مورد نظر خود وارد بخش Images از سایت Google می شوید و با تایپ موضوع عکس مورد نظر خود به جستجوی آن میپردازید. این موتور هم تمامی عکس های مرتبط با موضوع شما را نمایش می دهد. اما در اکثر مواقع تعداد عکس های پیدا شده بسیار زیاد است و حتی در موضوعی که شما جستجو کرده اید هم نمی باشند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است در گوگل به جسجوی عکس بپردازد.
نرم افزار Google Image Downloader خیلی دقیق تر از سایت گوگل به جستجوی عکسها می پردازد. در واقع این نرم افزار مستقیمآ با موتور جستجوگر گوگل در ارتباط است و وقتی شما به جستجوی عکس با استفاده از این نرم افزار می پردازید عکس های پیدا شده خیلی نزدیکتر به موضوع مورد نظر شما هستند و اینطور نیست که چندین هزار عکس پیدا شوند که در این میان تنها چند عکس مرتبط با موضوع مورد نظر شما باشند. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار است و کار با آن بسیار آسان می باشد کافیست که پس از اجرای نرم افزار، به اینترنت متصل شوید و سپس در کادر بالای نرم افزار موضوع عکس مورد نظر خود را تایپ کنید با اینکار خواهید که بعد از چند ثانیه عکس های مرتبط با موضوع مورد نظر شما در کارد پایین نرم افزار به نمایش در آمده اند که می توانید با انتخاب هر کدام از آنها ظرف چند ثانیه اقدام به دانلود عکس مورد نظر خود نمایید. همچنین در این نرم افزار ابزارهای دیگری هم قرار دارند به عنوان مثال برای جستجوی دقیق تر می توانید سایز عکس مورد نظر خود را وارد کنید و یا بعد از جستجو می توانید قبل از دانلود بر روی عکسهای مورد نظرتان زوم کنید تا آنها را دقیق تر ببینید.

دانلود - Download Link

  • حجم: 6.7 مگابایت
  • رمز: www.mihandownload.com
  • منبع سایت میهن دانلود




    موضوع مطلب :

    یکشنبه 89 خرداد 16 :: 11:0 صبح
    <   1   2   3   4   5   >   
    درباره وبلاگ


    پیوندها
    طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
    آمار وبلاگ
    • بازدید امروز: 11
    • بازدید دیروز: 30
    • کل بازدیدها: 771023
    فرم تماس
    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    امکانات دیگر


    کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است