سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
به وبلاگ شهر زازران خوش آمدید

 

حفظ ارتباط اینترنت پس ازعمل Logoff

همان طور که میدانید در زمان Logoff سیستم تعدادی از برنامه ها به صورت کامل از حافظه برداشته شده و بسته میشوند. تاکید من در این مقاله بر روی گزینه Dialup Connection  میباشد.

همان طور که مطلع هستید اگر شما در یوزر مورد نظر خود به اینترنت متصل باشید و ارتباط Connection برقرار باشد پس از Logoff نمودن ،  تماس شما با اینترنت قطع خواهد شد و شما مجبور خواهید بود مجددا تماس خود را برقرار نمایید.
 در این ترفند شما خواهید آموخت که چگونه میتوانید کاری کنید که تماس شما حتی پس از Logoff سیستم برقرار باشد و تماس قطع نشود و بتوانید پس از Login مجدد از آن استفاده نمایید.


 برای شروع ابتدا طبق معمول همیشگی از طریق منوی Start و ابزار Run ابزار Regedit را اجرا نمایید و مسیر زیر را در آن بیابید :
 HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
 در این مسیر بر روی صفحه سمت راست ،  راست کلیک نموده و از شاخه New یک کلید جدید از نوع String ایجاد نمایید.
 نام این کلید جدید را KeepRasConnections بگذارید.
 سپس روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار 1 را برای فعال شدن به آن اختصاص دهید ( برای غیر فعال شدن میتوانید از مقدار صفر استفاده نمایید ).
 پس از ساخت کلید و مقدار دهی آن از رجیستری خارج شوید.
 ممکن است برای اعمال تغییرات نیاز به راه اندازی مجدد سیستم داشته باشید.
 از این پس اگر ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد پس از Logoff نمودن قطع نخواهد شد.

منبع از سایت it4all




موضوع مطلب :

شنبه 89 خرداد 15 :: 11:19 صبح

 

قفل گذاری روی حافظه های فلش

احتمالا با مشاهده بازار قطعات کامپیوتری  متوجه سرعت زیاد  افزایش حجم این حافظه ها شده اید ولی همیشه در کنار نگهداری اطلاعات بحث  "امنیت اطلاعات " هم مطرح می شود .

آیا بر روی حافظه های فلش هم می توان قفل گذاشت ؟

در برخی از حافظه های فلش امکان قفل گذاری و حفاظت اطلاعات وجود دارد ولی در انواع دیگر احتیاج به یک نرم افزار قفل گذاری داریم .
یکی از ایراد های بسیاری نرم افزار های رایج قفل گذاری و مخفی سازی فایلها در این است که این گونه نرم افزارها با ایجاد تغییر در فایل و ویندوز فایل را تنها در همان محیط ویندوز از دیدگاه کاربر مخفی نگاه می دارد و کاربر در صورت استفاده از سیستم عامل دیگری مانند داس یا یک ویندوز دیگر به اسانی قادر به مشاهده ی اطلاعات محرمانه و اجرا و کپی آنهاست که نقص بسیار بزرگیست.
راه حل :
شما به یک نرم افزار قفل گذاری با حجم کم احتیاج دارید تا نرم افزار روی حافظه فلش شما پیاده سازی شود ، نرم افزار زیر یک نرم افزار مناسب برای این کار است .

folder-lock محصول شرکت Everstrike Software
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Folder Lock 5.9.0:
- مخفی سازی فایل ها، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران
- قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف، فایل ها، پوشه ها و درایوها
- قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای افزایش امنیت
- پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS
- دارای درجه بندی های مختلف امنیتی
- حفاظت از فایل های شما در WinDows و Dos
- امکان قرار دادن رمز برای حذف نمودن فایل ها
- در بردارنده گزینه های مخفی Shred files , AutoLock , Auto Shutdown PC , Lock your PC, Erase PC tracks و متن فهرست انتخاب در اینترنت اکسپلورر.
- فایل های قفل شده در نرم افزار غیر قابل برگشت، غیر قابل تعویض نام، غیر قابل کپی کردن، مخفی و غیر قابل دسترسی می باشند.
- حفاظت کامل از فایل ها در Hard Disk, NoteBook, Cd Rw"s, Disk, Usb Flash Driver
 

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

منبع : www.kamyabonline.com

 




موضوع مطلب :

شنبه 89 خرداد 15 :: 10:27 صبح

ویژه ولادت حضرت فاطمه(س) هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

حضرت فاطمه (س) افتخار خاندان وحی و چون خورشیدی بر تارک اسلام عزیز می‌درخشد.

هویت انسانی در حضرت فاطمه (س) جلوه‌گر است. 

 روز زن, روز حیات زن و روز پایه‌گذاری افتخار و نقش بزرگ او در جامعه است. 

 زن, عنصر تابناکی است که زیر بنای فضیلت‌های انسانی و ارزش‌های والای خلیفه‌ا... در جهان است.

 ولادت حضرت زهرا(س) از معجزات تاریخ و افتخارات عالم وجود است.

دامن مادر بهترین مکتب است برای اولا‌دهادامن مادر بزرگترین مدرسه‌ای است که بچه در آنجا تربیت میشود.

 تجسّم عطوفت و رحمت در دیدگان نورانی مادر, بارقة رحمت و عطوفت رب‌العالمین است.

رحمت لایزال الهی است که مادران را تحملی چون عرش در مقابل رنج‌ها و زحمتها, مرحمت فرموده

در مادری‌تان باید بچه‌ها را تهذیب کنید.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 89 خرداد 13 :: 10:44 صبح

 

رتبه بندی کشورها از نظر سرعت اینترنت خانگی/ ایران پایین تر از عراق و ونزوئلا

در آخرین آماری که کشورهای دنیا را از نظر سرعت اینترنت خانگی مورد مقایسه قرار داده است کره جنوبی دارای بیشترین سرعت اینترنت است اما ایران در رده 144دنیا از ونزوئلا، نیجریه، بولیوی، عراق و پاراگوئه عقب تر است.

نتایج آخرین تست سرعتی که به واسطه وب سایت Speedtest.net صورت گرفته است لیستی جدید حاصل از مقایسه و رتبه بندی سرعت اینترنت مصرف کنندگان خانگی اینترنت را در سراسر کره زمین ارائه کرده است.

سایت Netindex که این لیست گرافیکی را منتشر کرده سرعت اینترنت خانگی هر کشور را بر اساس حداکثر عملکرد و سرعت اینترنت خانگی بر واحد مگابیت بر ثانیه طی 30روز گذشته ارزیابی کرده است. (تحت شرایطی که معدل فاصله میان مصرف کننده و سرور کمتر از 482 کیلومتر باشد.)

بر اساس این لیست کاربران کشور کره جنوبی همچنان خوش اقبال ترین کاربران اینترنت در جهان به شمار می روند و از سرعتی برابر 34.31 مگابیت بر ثانیه استفاده می کنند.

پس از کره جنوبی کشور لتونی با سرعتی برابر 24.46مگا بیت بر ثانیه، جمهوری مولداوی با 21.76 مگابیت بر ثانیه، ژاپن با 20.38مگابیت بر ثانیه، سوئد با 20.10 مگابیت بر ثانیه، جزایر آلند با سرعت 19.84مگابیت بر ثانیه، رومانی با سرعت 18.64مگابیت بر ثانیه، بلغارستان با سرعت 17.66 مگابیت بر ثانیه، هلند با سرعت 17.15مگابیت بر ثانیه و لیتوانی با سرعت 16.79مگابیت بر ثانیه به ترتیب رتبه های دوم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.

کشورهای توسعه یافته ای از قبیل سوئیس، آلمان، دانمارک و بلژیک رتبه های 15 تا 18 را اشغال کرده اند و فرانسه، آمریکا و روسیه به ترتیب در رتبه های 20 و 28 و 29 قرار گرفته اند. کانادا و انگلستان نیز در جایگاه 32 و 33 قرار دارند.

با این حال حتی در مجاورت کشورهایی کوچک مانند مالدیو، مالت، قبرس و قطر نیز نمی توان نامی از ایران را در این لیست یافت زیرا از میان 152 کشور بررسی شده ایران پس از کشورهایی مانند ونزوئلا، نیجریه، بولیوی، عراق، پاراگوئه و جزایر ترک و کایکاس با سرعتی برابر 0.61مگابیت بر ثانیه در رتبه 144 قرار گرفته است.

پس از ایران تا انتهای لیست کشورهای لبنان، هائیتی، السالوادور، افغانستان، مالی، گواتمالا، زیمبابوه و یمن باقی مانده اند نامهایی که با دیدن آنها این سئوال به ذهن می آید: "تا کی باید در انتهای لیستها باقی بمانیم؟"

اسامی 10کشور اول دنیا از نظر سرعت اینترنت خانگی:

1) کره جنوبی

2) لتونی

3) جمهوری مولداوی

4) ژاپن

5) سوئد

6) جزایر آلند

7) رومانی

8) بلغارستان

9) هلند

10) لیتوانی




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 خرداد 11 :: 10:49 صبح

 

حذف ID و ایمیل در Yahoo

برای این کار ابتدا شما باید به این لینک مراجعه کنین : https://edit.yahoo.com/config/delete_user وقتی که بروی این لینک کلیک می کنید .وارد یکی از صفحه های سایت یاهو میشوید،سپس در این صفحه نام USER و PASSWORD ایمیل خود را که می خواهید پاک شود را وارد کنید سپس وارد صفحه دیگه ایی میشید،در این صفحه هم در قسمت پایینش دوباره یوزر و پسوردتون رو وارد کنید،اکنون بروی کلید YES و یا همون Terminate this Account کلیک کنید.

نکته : بدین ترتیب ایمیل شما به طور کامل از روی سرور یاهو پاک میشه و هیچ راه برگشتی هم نداره.




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 خرداد 11 :: 10:37 صبح

 

حافظه پر سرعت FLARE جی‌اسکیل وارد دنیای سخت‌افزار شد

26-07

جی اسکیل برای اولین بار در سبیت 2010 سری حافظه‌های پر سرعت را FLARE که مخصوص پلت‌فرم AMD طراحی شده بودند معرفی کرده است. متخصصان جی اسکیل برای مطمئن شدن از پایداری، سازگاری و کارآیی این حافظه‌ها موفق شدند تست‌های بسیار سختی را به وسیله مادربردی با تراشه AMD 890FX انجام دهند و حافظه‌ها در فرکانس 2000 مگاهرتز با زمان تاخیر فوق‌العاده پایین7 میلی ثانیه را به اثبات برسانند. این حافظه‌ها در 27 آوریل 2010 رونمایی شده است. حافظه و دیسک‌های جامد جی اسکیل توسط دریا کامپیوتر گارانتی و عرضه می‌شوند.

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 خرداد 11 :: 10:21 صبح

یک دنیا صدا همراه شما با بلندگوی Pioneer!

شرکت ‏ ‏Pioneer ‏ یکی از نام آشنا ترین تولید کنندگان تجهیزات حرفه ای صوتی و   تصویری در دنیا، با بکارگیری تجربه طولانی و ارزشمند خود در این حوزه، بلندگوی

 ویژه ی کامپیوترهای قابل حمل را روانه بازار کرده است تا همه کاربران  این گونه سیستم ها بتوانند در هر زمان و مکانی از صدایی فراگیر لذت ببرند.

‏ بارزترین ویژگی MPC-PSU7A را می توان در قابلیت اتصال آن از طریق درگاه USB  دانست که همزمان نقش منبع تغذیه و انتقال دهنده سیگنال های صوتی را بر عهده دارد و در نتیجه نیازی به کابل Audio و یا منبع تغذیه خارجی نخواهد بود که این ویژگی تا بالاترین حد ممکن قابلیت حمل و نقل را برای دارندگان این بلندگو به همراه می آورد.

  ضمن اینکه این اسپیکرها از سیستم عامل ویندوز  و  مک پشتیبانی می کند. ‏ 
 

pioneer1.jpg

از دیگر نکات منحصر بفرد در مورد MPC-PSU7A قابلیت استفاده از آن به  صورت تک و یا 2باندی است که آن را به انتخابی ایده آل برای هر فضایی بدل می کند.

 

pioneer2.jpg

 لازم به ذکر است که شما می توانید این گجت منحصر بفرد و کوچک را  با قیمت  25هزار تومان از طریق ‏ فروشگاه اینترنتی شرکت ‏ سریر سرویس خریداری کرده و از یک دنیا صدا لذت ببرید. ‏ 
‏ 
برای مشاهده تصاویر بیشتری از این محصول به ‏
اینجا رجوع نمایید.


برگرفته از سایت نارنجی




موضوع مطلب :

یکشنبه 89 خرداد 9 :: 12:35 عصر
<   1   2   3   4   5   >   
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 24
  • بازدید دیروز: 28
  • کل بازدیدها: 771006
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


کلیه حقوق این وبلاگ برای زازران محفوظ است